Niezmiennie od ponad 50 lat Aviko kreuje nowe możliwości bazując na ziemniaku. Od założenia w roku 1962, staliśmy się liderem na rynku europejskim wśród chłodzonych, mrożonych i suchych produktów ziemniaczanych. Będąc częścią holenderskiego koncernu Royal Cosun, z rocznym obrotem 1.9 biliona euro, nieustannie inwestujemy w swój dalszy rozwój.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie dostarczała wsparcia w pracach Działu Sprzedaży i Marketingu oraz będzie samodzielnie odpowiadać za obsługę dedykowanych klientów w procesach zamówień i reklamacji.
Zadania w obszarze Wsparcia Sprzedaży:
- Analiza i weryfikacja faktur według warunków handlowych z kontrahentami
- Rozliczanie i raportowanie realizacji celów sprzedażowych
- Estymowanie i rezerwacja budżetu kosztowego
- Koordynacja akcji sprzedażowych i promocji dla dystrybutorów i sieci handlowych
- Kontakt z klientami w zakresie informacji dot. promocji, nowych produktów, cen, braków towarowych oraz wspólnych rozliczeń
- Przygotowywanie i komunikacja cenników, upustów, nowych warunków handlowych
- Organizacja spotkań i eventów Działu Sprzedaży
Zadania w obszarze Obsługi Klienta:
- Obsługa procesu zamówień dedykowanych klientów poprzez:
- realizację ustaleń promocji, przygotowanie niezbędnych dokumentów,
- przekazanie informacji o zamówieniu do magazynów ,
- poinformowanie klienta o wysyłce towaru i wystawieniu faktury.
- weryfikację zgodności z zamówieniem po otrzymaniu potwierdzenia dostawy (WZ)
- Obsługa procesu reklamacji (przyjęcie zgłoszenia, rejestracja, zebranie dokumentacji, zamknięcie)
Wykształcenie i doświadczenie:
- Doświadczenie i praktyka w dziedzinie obsługi klienta lub i współpracy z działem sprzedaży min. 2 lata
- Ukończone studia wyższe lub licencjat (preferowane kierunki ekonomiczne)
Predyspozycje:
- Zdolność do określenia priorytetów wykonywania zadań
- Umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
- Odporność na stres
- Sumienność i dokładność
Umiejętności:
- Biegła obsługa MS OFFICE
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość wewnętrznych procedur w dziale Sprzedaży i Marketingu
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w nowocześnie zarządzanej międzynarodowej firmie o uznanej marce
- konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze, system premiowy oraz program świadczeń dodatkowych