W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie rosyjsko-języcznych użytkowników glukometrów.
- Profesjonalne szkolenia przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Znajomość jęz. rosyjskiego - poziom min. C1
- Znajomość jęz. angielskiego - poziom min. B1
- Mile widziane doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (40h/tygodniowo)
- Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu)
- Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty Multisport)
- System szkoleń
- Konkursy i spotkania integracyjne
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.