eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Specjalista ds. Obsługi Klienta (język szwedzki)
Miejsce pracy: woj.
warmińsko-mazurskie
Czym będziesz się zajmować?:
- udzielaniem informacji klientom zagranicznym (rynek szwedzki),
- przyjmowaniem nowych zamówień,
- doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
- obsługą korespondencji e-mailowej,
- elektroniczną obsługą zleceń,
- drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?:
- biegłej znajomości języka szwedzkiego (min. B2),
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),
- nienagannej dykcji,
- dobrej znajomości zasad ortografii i gramatyki j. szwedzkiego,
- łatwości nawiązywania kontaktów przez telefon,
- wysokiej kultury osobistej,
- opanowania, cierpliwości,
- umiejętności pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętności obsługi komputera,
- umiejętności pracy zespołowej.
Co mamy dla Ciebie?:
- pracę zdalną,
- niezbędny sprzęt do wykonywania czynności służbowych,
- profesjonalne szkolenie stanowiskowe,
- pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i
- prywatną opiekę medyczną,
- rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl oraz modivo.pl,
- program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.