Specjalista ds. obsługi Klienta serwisowego w dziale Business Development Center

Plichta

Gdańsk - ul. Lubowidzka 46

25 dni temu

Specjalista ds. obsługi Klienta serwisowego w dziale Business Development Center


Miejsce pracy: Gdańsk - ul. Lubowidzka 46

Dział Business Development Center jest centralnym działem firmy umożliwiającym sprawny przepływ informacji. Pracownicy tego działu mają narzędzia do kompleksowej obsługi Klientów oszczędzając ich czas i pieniądze.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Obsługa połączeń telefonicznych 4 serwisów Skody
  • Wstępna weryfikacja potrzeb klientów
  • Uzupełniania kalendarza serwisowego
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM
  • Aktualizacja baz danych
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami
  • Współpraca z innymi działami firmy
Oczekujemy:
  • Miłego głosu i bardzo dobrej dykcji
  • Dobrej organizacji pracy
  • Komunikatywności
  • Prawa jazdy kat. B (dobrze widziane)
  • Znajomości podstawowych formuł w Excel
Oferujemy:
  • Pracę w dziale BDC marki Skoda
  • Wdrożenie i system szkoleń
  • Podstawa i system premiowy
  • Współpraca o umowę B2B
  • Korzystne rabaty na zakup auta
  • Szansę rozwoju zawodowego

Poznaj

Plichta

Dlaczego warto?

Pasja motoryzacyjna pozwoliła Spółce Plichta na ponad 30 letnią działalność na rynku motoryzacyjnym i stały jej rozwój. Jakość, fachowość i uczciwość cechują firmę od jej powstania. Dołącz do Naszego Zespołu i poznaj Nas bliżej:

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta