- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail,
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów.
- Silne umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku niemieckim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2, do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
- Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami na wysokim poziomie, szczególnie w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie przemysłem motoryzacyjnym, z pasją do samochodów i nowoczesnej technologii.
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy)
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- W pełni opłacone szkolenia, aby zapewnić, że jesteś w pełni przygotowany do interakcji z klientami, z ciągłymi możliwościami nauki i rozwoju umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne w celu wspierania współpracy w środowisku pracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.