Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    13 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    13 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    13 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    14 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    18 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    18 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Departamencie Sprzedaży Poleasingowej

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Departamencie Sprzedaży Poleasingowej

Idea Getin Leasing S.A.
dolnośląskie, Pietrzykowice
praca stacjonarna
2034 dni temu

Idea Getin Leasing S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku i jest częścią polskiej grupy kapitałowej Idea Bank. Celem Spółki jest wspieranie przedsiębiorczości poprzez dostarczanie efektywnych sposobów finansowania inwestycji.


Spółka jest jednym z największych graczy na rynku leasingu w Polsce - od początku swego istnienia tworzy trwałe relacje z klientami i szybko reaguje na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.


W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
w Departamencie Sprzedaży Poleasingowej
Nr ref.: H/09/2018
Miejsce pracy: Pietrzykowice

(plac poleasingowy)

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • wystawianie ogłoszeń sprzedaży sprzętu poleasingowego na stronie IL i portalach aukcyjnych
  • stały kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz osobisty
  • przyjęcie oraz wydanie sprzętu poleasingowego
  • ustawianie pojazdów na placu
  • kompletowanie dokumentów dotyczących przedmiotu
Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:
  • wykształcenie średnie lub student zaoczny
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • umiejętność wystawiania ogłoszeń na portalach tj. otomoto, allegro, portale branżowe itd.
  • asertywność
  • łagodne usposobienie, otwartość na klienta
Kandydatom oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • pakiet socjalny (Kartę Multisport)
  • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
  • indywidualne podejście do każdego pracownika
  • możliwość rozwoju zawodowego

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Idea Getin Leasing S.A. z siedzibą we Wrocławiu 53-611, przy ul. Strzegomskiej 42b (dalej: zwany także „Spółką”).

W sprawie ochrony dotyczących Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z powołanym w Spółce Inspektorem Ochrony Danych poprzez przesłanie wiadomości na adres IOD@ideagetin.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „IOD”.

  1. Cele i podstawy przetwarzania. Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są przepisy prawa, tj. Kodeksu pracy oraz prawnie uzasadniony interes Spółki, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Spółki. Jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę. Spółka będzie przetwarzać dane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
  2. Okres przechowywania danych. Spółka będzie przechowywać Pana/Pani dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pan/Pani zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Niezależnie od tego Spółka może przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do momentu przedawnienia roszczeń wynikających lub związanych z przeprowadzonym procesem rekrutacji.
  3. Odbiorcy danych
  4. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym ze Spółką w zakresie dostarczania Spółce usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną).
  5. Prawa osób, których dane dotyczą
  6. Przysługuje Panu/Pani:
    1. prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    3. prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    4. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji;
    5. prawo do przenoszenia danych;
    6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Informacja o dobrowolności podania danych
    Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę, prosimy o dopisania w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Idea Getin Leasing S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie”

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    13 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    13 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    13 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    14 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    18 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    18 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...