Telemedi.co to polska platforma, która od 5 lat działa w zakresie telemedycyny na międzynarodowym rynku.
Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.rosyjskim i ukraińskim
Praca zdalna
Kogo szukamy?
- osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
- dokładnej i zorganizowanej,
- z komunikatywną znajomością j. angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego
- ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
- posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Jakie będą Twoje obowiązki?
- obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
- tworzenie raportów i zestawień,
- proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
- organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
- zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
- rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
- współpraca w zespole operacyjnym,
- praca w ramach elastycznego grafiku ustalanego wewnątrz zespołu. Może być w niepełnym wymiarze godzin.
Co gwarantujemy?
- pracę w młodym, ambitnym zespole,
- stabilne zatrudnienie,
- współtworzenie globalnego projektu w innowacyjnej branży telemedycyny,
- energetyczna atmosferę w biurze,
- pyszną kawę,
- integracje przy planszówkach.
Poznaj
Telemedi sp. z o.o.
TELEMEDI jest liderem w dostarczaniu usług telemedycznych (zdalne konsultacje z lekarzami) w Polsce. Oferujemy platformę telemedyczną oraz lekarzy kilkunastu specjalizacji świadczących konsultacje przez czat/wideo/telefon.
W części technologiczno-operacyjnej zatrudniamy ponad 50 osób, a w części medycznej – ponad 300 lekarzy.