Specjalista ds. obsługi klienta z językiem bułgarskim

Homeglobal

Lubuskie

40 dni temu

Chcesz zostać częścią międzynarodowego środowiska i stale rozwijać swoje umiejętności oraz zdobywać nowe doświadczenia? Dołącz do naszego działu testującego kampanie sprzedażowe.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem bułgarskim

Warszawa lub praca zdalna


Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi
  • Badanie potrzeb i opinii klientów
  • Przeprowadzanie testów marketingowych  w celu zbadania popytu na dane produkty
  • Testowanie technik sprzedaży
  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży
  • Inspirowanie działu Call Center do nowoczesnych rozwiązań
  • Opracowywanie scenariuszy testowych

Dołącz do nas, jeśli:

  • Lubisz różnorodność zadań i projektów
  • Posiadasz  umiejętność łatwego  nawiązywania relacji z klientami indywidualnymi
  • Znasz język  bułgarski na wysokim poziomie  oraz  język polski lub angielski min. B2
  • Jesteś kreatywny, lubisz  poszukiwać nowych rozwiązań
  • Nie boisz  się wyrażać swoich opinii i wskazywać obszarów do poprawy
  • Jesteś nastawiony na realizację celów

Dołączając do nas zyskujesz:

  • Ciekawe, pełne wyzwań zadania
  • Nowoczesne biuro w ścisłym Centrum Warszawy
  • Możliwość pracy zdalnej po miesięcznym szkoleniu
  • Współpracę w zgranym, międzynarodowym środowisku
  • Możliwość awansu wewnętrznego
  • Elastyczny grafik dopasowany do Twoich innych zajęć
  • Możliwość rozwoju w dużej i międzynarodowej firmie
  • Luźną atmosferę, owoce we wtorki, cole w piątki, eventy, konkursy, chillout room i wiele innych
  • Stałe wsparcie trenerów wewnętrznych

Znasz język bułgarski, ale brak Ci doświadczenia? Dołącz do nas a wszystkiego Cię nauczymy i pomożemy rozpocząć karierę!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj

BPO International

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta