DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.
Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.
To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.
- Prywatna opieka medyczna
- Domki letniskowe w Danii
- Bezpłatne autobusy
- Bilety do kina
- Imprezy firmowe
- Parking samochodowy i rowerowy
- Stołówka firmowa
- Karta sportowa i siłownia
Poszukujemy osoby o kompleksowym podejściu biznesowym, z językiem angielskim i hiszpańskim, która wesprze koordynację zamówień sprzedażowych sprzętu do diagnostyki słuchu w firmie produkcyjnej. U nas budujesz długoterminowe relacje z dedykowanymi klientami biznesowymi na całym świecie!
Pragniemy podkreślić, iż Twoje zadania nie obejmują docelowo sprzedaży produktów. Nasza oferta nie wiąże się również z pracą typową dla call centre.
- Kompleksowa obsługa zamówień.
- Kontakt z zagranicznymi oddziałami holdingu.
- Wspieranie klientów, dzięki szerokiej wiedzy na temat produktów i ich możliwych konfiguracji.
- Przygotowywanie dokumentów do wysyłki oraz fakturowanie.
- Bliska współpraca z działami jakości, produkcji, planowania, zakupów i dystrybucji.
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie.
- Zmysł matematyczny i logistyczny.
- Umiejętność szybkiego uczenia się w pracy wielozadaniowej.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, logistyki lub spedycji w firmie produkcyjnej.
- Umiejętność posługiwania się systemami typu MRP/ERP (pracujemy w Microsoft Dynamics Navision).