Specjalista ds. Obsługi Klienta

Dawtona Sp. z o.o.

Mazowieckie

29 dni temu

Wiodący polski producent przetworów owocowo-warzywnych poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nr ref.: 15/05/2020
Zakres obowiązków:
  • Obsługa obecnych Klientów firmy hurtowych i detalicznych,
  • Systematyczny kontakt z zespołem współpracujących kontrahentów,
  • Systematyczny kontakt z zespołem współpracujących handlowców,
  • Realizacja planów sprzedaży, wprowadzanie promocji,
  • Analiza danych i zamówień zbieranych i ewidencjonowanych przez pracowników terenowych za pomocą systemu mobilnego z placówek detalicznych oraz tzw. podhurtu a także hurtu,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Operacyjne administrowanie systemem mobilnym – narzędziem wsparcia sił terenowych Działu,
  • Prowadzenie wszelkich działań zmierzających do ak­tywizacji sprzedaży w kooperacji z przedstawicielami terenowymi oraz w ramach własnych aktywności,
  • Bieżąca kontrola stopnia wdrażania zaplanowanych przez Firmę promocji oraz monitoring skuteczności działań przeprowadzanych dla danego Klienta zarówno na bieżąco jak i retrospektywnie,
  • Współpraca przy realizowaniu planów sprzedaży (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w ramach bieżących kontaktów z pracownikami terenowymi,
  • Sporządzanie analiz, zestawień i innych raportów w oparciu o system finansowo księgowy, jak i o mobilny program do wsparcia sprzedaży,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych i systematycznych relacji handlowych z Klientem,
  • Realizowanie zaleceń dyrektora handlowego.
Wymagania:
  • Min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG,
  • Wykształcenie licencjackie lub wyższe,
  • Znajomość procesów przygotowania i realizacji promocji handlowych,
  • Umiejętności analityczne,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office,
  • Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kat. B. 
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie będącej czołowym producentem w branży,
  • Korzystny system wynagrodzeń (stała pensja + system premiowy),
  • Narzędzia pracy (telefon, narzędzie mobilne)
  • Prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

Dawtona Sp. z o.o.

Dawtona jest marką obejmującą niezwykle szeroki asortyment różnego rodzaju przetworów warzywnych i owocowych, które mają jedną wspólną cechę - najwyższą jakość opartą na naturalnych składnikach i nowoczesnej technologii.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta