Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Soczewki24.pl

Smolec k/Wrocławia

49 dni temu

Soczewki24.pl to firma z polskim kapitałem z siedzibą na dolnym śląsku. Od ponad dekady rozwijamy się i otwieramy nowe salony w całym kraju. Oferujemy swoim klientom kompleksowy zakres usług od badania wzroku poprzez dobór szkieł/soczewek, oprawek a skończywszy na akcesoriach. Z uwagi na dynamiczny rozwój poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Smolec k/Wrocławia
Opis stanowiska:
  • obsługa zamówień mailowych i telefonicznych od klientów - przyjmowanie, rejestracja w systemie finansowo-księgowym
  • koordynowanie procesu realizacji zamówień klientów
  • rozpatrywanie reklamacji
  • współpraca z działami sprzedaży, marketingu i finansowym oraz magazynem w celu realizacji zamówień
  • przygotowywanie raportów /zestawień
Wymagania:
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • dokładność i sumienność w pracy
  • mile widziana znajomość programu Subiekt GT oraz Comarch XL
  • chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • 8-mio godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku
  • zatrudnienie w stabilnej firmie z ponad 10 letnim doświadczeniem
  • pracę w rozwojowej branży
  • możliwość realizowania ciekawych projektów
  • pracę w niewielkim zespole

Poznaj

Soczewki24.pl

Sieć salonów w branży usług medycznych, oferująca swoim klientom szeroki zakres usług i produktów, mająca w swojej ofercie produkty najbardziej renomowanych producentów polskich i światowych. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta