Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Telmedicin sp. z o.o.

Opolskie

10 dni temu

Telemedi.co to polska platforma, która od 5 lat działa w zakresie telemedycyny na międzynarodowym rynku.
Dołącz do naszego zespołu!


Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca zdalna

Kogo szukamy?
  • osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
  • dokładnej i zorganizowanej,
  • z komunikatywną znajomością j. angielskiego,
  • ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
  • posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
  • tworzenie raportów i zestawień,
  • proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
  • organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
  • zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
  • rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
  • współpraca w zespole operacyjnym,
  • praca w ramach elastycznego grafiku ustalanego wewnątrz zespołu. Może być w niepełnym wymiarze godzin.
Co gwarantujemy?
  • pracę w młodym, ambitnym zespole,
  • stabilne zatrudnienie,
  • współtworzenie globalnego projektu w innowacyjnej branży telemedycyny,
  • energetyczna atmosferę w biurze,
  • pyszną kawę,
  • integracje przy planszówkach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Telemedi sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta