Wendre, razem z Wendre Scandinavia AB, Trading House Textile Wuxi Co Ltd oraz Parnu Beach & Golf Resort stanowi część grupy Trading House Scandinavia AB. Zarząd Trading House znajduje się w Szwecji. Producent pianki firma Wenfom AS oraz Stram OU producent składanych łóżek również są częścią grupy. Wendre ma w Estonii dwa oddziały produkcyjne zlokalizowane w Pärnu i w Vändra, zakład produkcyjny w Polsce oraz biuro sprzedaży w Niemczech.
W związku z energicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatek, kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za logistyczną obsługę klienta.
- obsługa klienta oraz koordynacja i nadzór na realizacją zamówień
- współpraca z managerami sprzedaży;
- organizacja transportu;
- nadzór nad właściwym przepływem informacji;
- wspieranie działań sprzedażowych;
- przygotowywanie raportów z powierzonych zadań;
- monitoring zobowiązań klientów;
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z klientem;
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
- dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków;
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta w firmie produkcyjnej;
- pracę w środowisku międzynarodowym;
- stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- ciekawą pracę i przyjazną atmosferę;
- możliwość doskonalenia zawodowego;
- umowę o pracę,
- motywacyjny system premii,
- ubezpieczenie grupowe,
- kurs językowy,
- dofinansowanie obiadów pracowniczych,
- przyjazna atmosfera,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za logistyczną obsługę klienta.
- obsługa klienta oraz koordynacja i nadzór na realizacją zamówień
- współpraca z managerami sprzedaży;
- organizacja transportu;
- nadzór nad właściwym przepływem informacji;
- wspieranie działań sprzedażowych;
- przygotowywanie raportów z powierzonych zadań;
- monitoring zobowiązań klientów;
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu długofalowej relacji z klientem;
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne;
- dokładność, sumienność i solidność w podejściu do powierzonych obowiązków;
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
- mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta w firmie produkcyjnej;
- pracę w środowisku międzynarodowym;
- stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- ciekawą pracę i przyjazną atmosferę;
- możliwość doskonalenia zawodowego;
- umowę o pracę,
- motywacyjny system premii,
- ubezpieczenie grupowe,
- kurs językowy,
- dofinansowanie obiadów pracowniczych,
- przyjazna atmosfera,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Wendre Poland Sp. z o.o.
Wendre, razem z Wendre Scandinavia AB, Trading House Textile Wuxi Co Ltd oraz Parnu Beach & Golf Resort stanowi część grupy Trading House Scandinavia AB. Zarząd Trading House znajduje się w Szwecji. Producent pianki firma Wenfom AS oraz Stram OU producent składanych łóżek również są częścią grupy. Wendre ma w Estonii dwa oddziały produkcyjne zlokalizowane w Pärnu i w Vändra, zakład produkcyjny w Polsce oraz biuro sprzedaży w Niemczech.