Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    4 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    4 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi Klienta

mFinanse S.A.
mazowieckie, Ciechanów, Legionowo, Marki, Ostrołęka, Otwock, Warszawa, Wołomin, Ząbki
specjalista (mid)
praca stacjonarna
864 dni temu
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
Specjalista ds. obsługi Klienta
miejsce pracy: Ciechanów, Legionowo, Marki, Ostrołęka, Otwock, Warszawa, Wołomin, Ząbki , Nr ref.: SOK_11/2021
Obowiązki:
  • aktywne pozyskiwanie oraz obsługa klientów indywidualnych i firmowych, zainteresowanych produktami i usługami bankowymi,
  • udział w akcjach promocyjnych oraz budowanie relacji z klientem na rynku lokalnym
  • realizacja planów sprzedażowych
  • obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsług
Nasze wymagania:
  • min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w bankowości)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do działania
  • umiejętność budowania relacji w zespole i z klientami
  • samodzielność w realizacji zadań i chęć rozwoju
  • min. średnie wykształcenie oraz praktyczna znajomość MS Office
Co oferujemy
  • stały dostęp do aktualnego portfela klientów firmy
  • 3 m-czny okres przygotowania i wdrożenia do zadań nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w świecie finansów
  • wsparcie w pozyskiwaniu klienta
  • mentoring menedżera i doświadczonych trenerów
  • w okresie wdrożenia zapewniamy 25 pln/h (średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku)
  • po wdrożeniu wynagrodzenie podzielone na część podstawową i prowizyjną, której wysokość zależy od indywidualnego zaangażowania (średnie wynagrodzenie w 2021 r. wynosi 40 pln/h średnia stawka przeliczeniowa wynikająca ze wszystkich komponentów i liczny godzin przepracowanych w mKiosku )
  • współpraca w młodym i dynamicznym zespole,
  • elastyczny czas realizacji zadań
  • realna możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy (55% naszych menadżerów zaczynało swoją karierę na stanowisku Opiekuna klienta),
  • cykliczne szkolenia rozwijające kompetencje
  • zniżki na produkty i usługi ofertowane przez Grupę mBank (kredyty hipoteczne, gotówkowe, ubezpieczenia, usługi telekomunikacyjne, zakup samochodu, prestiżowe konto indywidualne),
  • kartę multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • dodatkowe świadczenia socjalne
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    4 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    4 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...