Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

Schenker Sp. z o.o.

Łozienica k. Goleniowa

2 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Logistycznej
Miejsce pracy: Łozienica k. Goleniowa
Nr ref.: Specj.OL/09/2020/Goleniów

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

 

Zakres zadań:

  • Administracyjna obsługa procesów magazynowych,
  • Sporządzanie raportów i analiz,
  • Zamawianie transportu,
  • Przygotowywanie dokumentacji do odpraw celnych,
  • Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem zagranicznym.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • Umiejętności obsługi komputera, w szczególności Excel.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy biurowej, szczególnie w branży logistycznej,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego.
Oferujemy:


Warunki zatrudnienia:

  • Umowa o pracę,
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
  • Miejsce pracy: Prosta 16, 72-100, Łozienica k. Goleniowa.

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia miesięczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk aplikowania.

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Ilona Galińska-Białas

Senior HR Business Partner

W DB Schenker pracuję od początku istnienia firmy w Polsce, czyli około 26 lat (wcześniej pracowałam w firmie PSK, która przekształciła się w Spedpol, w sumie mój staż pracy to 38 lat). Była to moja pierwsza praca, której nie zmieniłam do dziś. Na początku zajmowałam się kadrami i płacami, kolejnym ważnym etapem były rekrutacje i wprowadzenie systemu ocen dla pracowników. W 2001 roku powierzono mi stanowisko dyrektora oddziału w Kielcach. Pracowałam tam przez osiem lat, to była dla mnie ogromna możliwość rozwoju. Doświadczenie zdobyte na tym stanowisku pomogło mi bardzo, gdy wróciłam do pracy w HR. Czułam i rozumiałam oczekiwania menedżerów, potrafiłam mówić ich językiem i wreszcie od kuchni poznałam, na czym polega logistyczny biznes.

Joanna Durzyńska

Menedżer Doskonalenia Biznesu w Logistyce Kontraktowej

W DB Schenker pracuję od ośmiu lat. W tym czasie zajmowałam kilka stanowisk. Od początku mojej przygody zawodowej jestem związana z logistyką kontraktową. Pracę rozpoczęłam w magazynie logistycznym w Teresinie, a po trzech latach zostałam koordynatorem obsługi logistycznej w tej lokalizacji. Obecnie zajmuję stanowisko menedżerki doskonalenia biznesu w logistyce kontraktowej. Odpowiadam również za wspieranie rozwoju 5S (narzędzie Lean Management, które ułatwia systemowo wdrożyć ład i porządek w miejscu pracy) w krajach klastra DB Schenker North & East Europe.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Selekcja aplikacji
Krok Przesłanie CV
Krok Weryfikacja CV przez dział HR
Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie z przełożonym
Krok Witaj w DB Schenker!
Specjalista Administrator Stanów Magazynowych to osoba, która jest odpowiedzialna za administrację stanów magazynowych obsługiwanych przedsiębiorstw. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: administrowanie danymi w komputerowym systemie magazynowym, przyjmowanie towaru, przygotowywanie wysyłek, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, przygotowywanie stosownych dokumentów ...
Praca Administrator Stanów Magazynowych