Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży E-Commerce

STEGU® Sp. z o.o.

Jełowa

9 dni temu

STEGU Spółka z o.o. lider w sektorze dekoracyjno – budowlanym, w związku
z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży E-Commerce
Miejsce pracy: Jełowa

 

Od kandydata do pracy na tym stanowisku oczekujemy:
  • wykształcenia min. średniego
  • doświadczenia na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta
  • znajomości obsługi Pakietu Office (Word, Excel, Outlook)
  • umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i umiejętności podejmowania trafnych decyzji
  • kreatywności i zaangażowania
  • umiejętności pracy w zespole i pracy pod presją
Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie i indywidualne rozpatrywanie zwrotów i reklamacji
  • nadzór nad zrealizowanymi zamówieniami
  • kontakt z klientem poprzez e-mail, telefon oraz panel sprzedażowy
  • ścisła współpraca z działem e-commerce i magazynem
  • doradztwo w zakresie ofertowanych produktów
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • wspieranie zespołu w działaniach sprzedażowych i marketingowych
Oferujemy:
  • możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i szkolenia, nie tylko produktowego
  • możliwość zdobycia nowych doświadczeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

"STEGU" Spółka z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta