relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twój zakres obowiązków aktywny udział w sporządzaniu krótko- i długoterminowych prognoz przychodów i kosztów; współpraca przy przygotowaniu rocznych budżetów spółek grupy kapitałowej, bieżące monitorowanie wyników finansowych, wraz z analizą odchyleń od planu, kalkulacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
Specjalista ds. optymalizacji procesów i kontrolingu
Specjalista ds. optymalizacji procesów i kontrolingu
Kronospan
opolskie, Strzelce Opolskie
praca stacjonarna
1089 dni temu
Grow with us.
Worldwide.
● Kronospan jest wiodącym na świecie producentem paneli drewnopochodnych ● Nasze produkty znajdują zastosowanie we wszystkim, od podłóg i mebli po domy o konstrukcji szkieletowej ● Inwestujemy w innowacje od 1897 r. ● Nasze zintegrowane działania pozwalają nam dopracować każdy szczegół ● 27 krajów, ponad 40 zakładów.
Specjalista ds. optymalizacji procesów i kontrolingu
Ref.No: SDOPST 04/21
Twoje obowiązki:
Opracowywanie analiz i raportów na rzecz Działu Sprzedaży, Produkcji, Zakupów i Inwestycji firmy.
Przygotowywanie kalkulacji produktowych.
Prowadzenie projektów związanych z ciągłym doskonaleniem i usprawnianiem procesów – produkcyjnych, zakupowych, logistycznych.
Wyznaczanie obszarów do optymalizacji procesów i proponowanie usprawnień.
Koordynacja, utrzymanie i kontrola optymalizowanych procesów.
Przygotowywanie, kontrola oraz optymalizacja budżetów projektów.
Współpraca z Działem Księgowości, Produkcji, Zakupów i Inwestycji.
Nasze oczekiwania:
Min. dwuletnie doświadczenie zawodowe na zbliżonym stanowisku.
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne.
Bardzo dobrej znajomości programu Excel.
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków na podstawie przeprowadzonych analiz.
Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności w działaniu.
Odpowiedzialności, skrupulatności i zorientowania na cele.
Oferujemy:
Wielopłaszczyznowy rozwój i realny wpływ na kontrolę i doskonalenie procesów w firmie.
Możliwość uczestnictwa w Programie Rozwoju Kompetencji.
Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia.
Wsparcie w procesie onboardingu oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twój zakres obowiązków aktywny udział w sporządzaniu krótko- i długoterminowych prognoz przychodów i kosztów; współpraca przy przygotowaniu rocznych budżetów spółek grupy kapitałowej, bieżące monitorowanie wyników finansowych, wraz z analizą odchyleń od planu, kalkulacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...