YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku. Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety i odżywek. Rok do roku notujemy rekordowe obroty, powiększamy sieć dystrybucji i inwestujemy w innowacyjne na rynku rozwiązania. Posiadamy ponad 150 różnych produktów. Mamy dwie marki na rynek zielarski i apteczny. Firma aktywnie poszukuje też odbiorców poza granicami kraju.
W związku z rosnącymi potrzebami rynku oraz rozbudową sieci sprzedaży w całej Polsce poszukujemy nowych współpracowników.
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży rozwijającej się 10% rocznie
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia oraz dotrzymywania słowa, wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
- Tworzenie i rezerwacja zamówień w systemie
- Optymalizacja gospodarki magazynowej
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z dostawcami w języku angielskim
- Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi
- Kontrola nad obiegiem informacji w systemie komputerowym
- Kontrola nad dostępnością oraz dostawami
- Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami
- Nadzór nad dokumentacją, współpraca przy tworzeniu i usprawnianiu procedur dot. obiegu dokumentów
- Poszukiwanie oraz dokonywanie selekcji dostawców
- Prowadzenie negocjacji handlowych oraz zakupowych
- Ustalanie warunków współpracy z dostawcami
- Kontrola i analiza stanów magazynowych
- Sporządzanie raportów i analiz
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość programu Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i planowania
- Dobrze rozwinięte zdolności interpesonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Wysoka motywacja oraz chęć rozwoju w obszarze zakupów
- Znajomość Incoterms
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Podejmowanie inicjatywy własnej
Poznaj
YANGO Sp. z o.o.
Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polska firma założona w 2014 roku przez dwóch przyjaciół. Wielokrotnie nagradzana m.in. Diamentem Forbes 2024 i 2025, Gazelą Biznesu 2023, 6x Laurem Klienta oraz tytułem Solidny Pracodawca 2024.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety, olejków eterycznych, przypraw oraz suplementów dla zwierząt. Dodatkowo posiadamy mobilną saunę, która wspiera zdrowy styl życia i regenerację - zgodnie z naszą filozofią bliskości z naturą.
Oferujemy ponad 400 produktów, z których 90% jest odpowiednich dla wegan i wegetarian. Wszystkie produkty pakujemy w szklane słoiki, a surowce pozyskujemy z naturalnych źródeł.
Posiadamy obecnie sześć marek produktowych dystrybuowanych na rynku zielarskim i aptecznym.
Poszukujemy też nowych odbiorców poza granicami kraju.