Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaWarszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
21 godz.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
8 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Klient portalu Praca.pl
Jaktorów
praca hybrydowa / stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 dni
Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
4 dni
Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
Klient portalu Praca.pl
Mysiadło
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.
Zadania:
Likwidacja szkód i reklamacji zgodnie z wdrożonymi procedurami i zasadami postępowania w branży TSL
Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i reklamacji oraz okresowa ich weryfikacja
Weryfikacja i akceptacja dokumentacji szkodowej pod kątem jej kompletności i poprawności
Archiwizacja dokumentacji dotyczącej szkód i reklamacji
Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów
Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, kancelarią prawną , klientami oraz komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi reklamacji i likwidacji szkód
Zgłaszanie wniosków i rozwiązań minimalizujących ryzyko występowania szkód i reklamacji.
Wymagania:
Min. 1 lata doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta w branży TSL
Znajomość procesów rozpatrywania szkód i reklamacji w branży TSL
Wysokie umiejętności komunikatywne i interpersonalne
Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
Doskonała organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność
Umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
Umiejętność pracy w zespole
Min. średnie wykształcenie
Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjny system premiowy
Możliwość rozwoju zawodowego
Pracę w młodym i dynamicznym zespole
Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
GEODIS Road Network Sp. z o.o. – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.
Poczta Polska S.A.Sprawdzona firmaWarszawa, ul. Targowa 73
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
21 godz.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
8 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Klient portalu Praca.pl
Jaktorów
praca hybrydowa / stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 dni
Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków: Raportowanie do Kierownika Technicznego Wsparcia Serwisu oraz współpraca w dwuosobowym zespole; Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami wózków widłowych; Nadzór nad terminową realizacją zgłoszeń gwarancyjnych oraz kontrola ich poprawności pod względem...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
4 dni
Wsparcie w prowadzeniu rejestrów zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami i dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej, raportów i analiz usterek. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz...
Klient portalu Praca.pl
Mysiadło
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestorem, inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...