Szukasz ekscytującej możliwości rozwoju kariery?
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Jeśli tak, znalazłeś/łaś się we właściwym miejscu!
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: woj. mazowieckie
Twój profil
- język polski jest Twoim językiem ojczystym
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim (wymagany poziom min B2)
- potrafisz redagować odpowiedzi na reklamacje, wiesz jak powinna wyglądać komunikacja biznesowa
- dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
- cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
- jesteś dyspozycyjny/a na pełny etat
- nie boisz się wyzwań i potrafisz wykazać inicjatywę
- jesteś precyzyjny i uważny i wiesz jak analizować pisma od klientów i podmiotów prawnych
Twoje zadania:
- rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami
- realizacja napływających zgłoszeń, odpowiedzi na pytania klienta
- współpraca z innymi działami w firmie w zakresie zbierania informacji oraz konsultacji przy redagowaniu odpowiedzi
- rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
Oferujemy:
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (zamiennie w biurze i zdalnie)
- nowoczesne biuro w Centrum Warszawy (okolice Metra Politechnika)
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- dofinansowanie do pakietu medycznego i karty sportowej
- jasno określone zadania i szkolenia przygotowujące Cię do pracy
- zgrany, wspierający się nawzajem, niewielki zespół
- pracę w międzynarodowym środowisku
- jasno określoną ścieżkę rozwoju
- fajną atmosferę
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
CCPorter Sp. z o.o. to firma oferująca kompleksowe usługi dla biznesu – od konsultacji, przez strategię, aż po realizację. Nasze działania dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów z Polski i zagranicy. Specjalizujemy się w marketingu, contact center oraz technologiach, realizując projekty dla firm z różnych branż. Stawiamy na transparentność, efektywność i innowacyjność, dzięki czemu realnie wspieramy wzrost biznesu naszych klientów.