Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Pomysłowi KsięgowiWarszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
mazowieckie, Raben Management Services Sp. z o.o., Heilbronn w Niemczech
praca stacjonarna
3069 dni temu
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Raben Management Services Sp. z o.o., Heilbronn w Niemczech
Nr Ref.: CS/RMS/15
Twoją rolą będzie:
Wyjazd do Niemiec (Heilbronn) na co najmniej 6 miesięcy w celu przejścia szkolenia z zakresu niemieckich standardów obsługi reklamacji
Bliska współpraca z Klientem B2B (kontakt telefoniczny, mailowy oraz spotkania biznesowe)
Rozpatrywanie reklamacji zgłaszanych przez Klientów i Partnerów biznesowych
Współpraca z ubezpieczycielem w zakresie likwidacji szkód ubezpieczeniowych
Prowadzenie działań edukacyjnych dla Pracowników Grupy Raben (instrukcje, szkolenia, warsztaty)
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
Znasz bardzo dobrze język niemiecki
Posiadasz wykształcenie wyższe
Obsługa klienta to Twój żywioł
Reprezentujesz podejście „Nie ma problemów, których nie da się rozwiązać"
Możesz pochwalić się wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi
Wysokie standardy jakości w obsłudze klienta są dla Ciebie oczywiste i konieczne
Umiesz organizować swoją pracę oraz łatwo nawiązujesz współpracę z innymi działami
Świetnie odnajdujesz się w kontakcie z Klientem zarówno przez telefon jak i twarzą w twarz
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
Umowę o pracę, stabilne zatrudnienie
Dodatek finansowy związany z czasową zmianą miejsca zamieszkania
Min. 1 raz miesiącu powrót do Polski na nasz koszt
Bardzo atrakcyjne warunki finansowe oraz system premiowy
Szkolenia wewnętrzne i programy rozwojowe
Bogaty pakiet socjalny (np. karta Multisport, karty podarunkowe na święta, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wypoczynku urlopowego dla Pracownika oraz dzieci, wyprawka szkolna, becikowe)
Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Pomysłowi KsięgowiWarszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.