Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy Pomoc w organizowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
Bank Pocztowy S.A.Bydgoszcz, Jagiellońska 17
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
6 godz.
Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji; sporządzanie odpowiedzi do Klientów na wpływające skargi i reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; realizacja zadań związanych z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...
Specjalista ds. rozliczeń i administracji – kasjer
Specjalista ds. rozliczeń i administracji – kasjer
ROHLIG SUUS Logistics SA
dolnośląskie, Nowa Wieś Wrocławska
praca stacjonarna
1966 dni temu
Specjalista ds. rozliczeń i administracji – kasjer
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska
W ROHLIG SUUS Logistics zarządzamy globalnymi łańcuchami dostaw. Naszymi klientami są zarówno światowe marki jak i lokalne przedsiębiorstwa. Pomagamy naszym klientom zwiększać konkurencyjność i efektywność operacji. Różnorodność doświadczeń i kompetencji naszego zespołu pozwala świadczyć usługi na wysokim poziomie i odnosić globalne sukcesy.
Oferujemy:
Pracę w przyjaznej atmosferze
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Umowę o pracę
Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języka angielskiego)
Obowiązki:
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy
Porządkowanie dokumentacji spedycyjnej
Przyjmowanie pobrań gotówkowych
Rozliczenie transportów oraz faktur
Współpraca z innymi działami firmy
Praca w systemie spedycyjnym
Oczekiwania:
Doświadczenie w pracy biurowo - administracyjnej mile widziane
Dobra znajomość pakiet Office, zwłaszcza Excel
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole
Znajomość podstaw księgowości będzie dodatkowym atutem
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem infrastrukturą firmy Pomoc w organizowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Opis stanowiska: opracowywanie dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług, archiwizacja danych, współpraca z dotychczasowymi klientami oraz działania na rzecz pozyskania nowych, tworzenie dokumentów finansowych w ramach procesu realizacji usług, aktualizacja treści na stronie www, w...
Bank Pocztowy S.A.Bydgoszcz, Jagiellońska 17
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat rekrutacja online
6 godz.
Twój zakres obowiązków kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Banku, w tym: przyjmowanie, rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji; sporządzanie odpowiedzi do Klientów na wpływające skargi i reklamacje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; realizacja zadań związanych z...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień; Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi; Wsparcie...