Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język słoweński

HomeGlobal

Świętokrzyskie

77 dni temu

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

 

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to miejsce dla Ciebie!

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi klienta - język słoweński

Miejsce pracy: Warszawa / praca zdalna

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień
  • Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Komunikatywność, poprawność i płynność językowa
  • Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
  • Swobodne posługiwanie się komputerem
  • Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników
  • Elastyczne godziny (możliwość współpracy w niepełnym wymiarze godzin)
  • Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość współpracy zdalnej po odbytym szkoleniu)
  • Pakiet szkoleń
  • Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
  • Dodatkowe benefity: opiekę medyczną lub kartę Multisport
  • Możliwość wsparcia przy relokacji
Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata

Poznaj

BPO International

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta