Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie ticketów
- Utrzymywanie łączności pomiędzy poziomami wsparcia technicznego obsługi klienta
- Dbanie o współprace pomiędzy partnerami biznesowymi i monitorowanie podjętych działań
- Szkolenie pracowników z obszaru 1 wsparcia technicznego
- Analiza występujących procesów i aktualizacja dokumentacji
- Opracowanie raportów
- Budowanie i aktualizacja bazy wiedzy
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Podstawowe umiejętności z zakresu IT
- Znajomość zagadnień związanych z Firewall, TCP/IP oraz FTP
- Podstawowa znajomość XML i chęć zwiększenia wiedzy z tego obszaru
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Wsparcie Konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy o pracę
- Rozwój zawodowy i realne możliwości awansu
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
- Szkolenie wdrażające przygotowujące do wykonywania pracy
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.