STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego.
- prace konserwacyjne związane z technicznym utrzymaniem obiektu
- analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych
- monitorowanie pracy powierzonych urządzeń i instalacji, usuwanie awarii
- koordynacja pracy podległych pracowników technicznych
- prowadzenie dokumentacji serwisowej
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie zawodowe przy obsłudze technicznej obiektów
- praktyczna znajomość urządzeń i systemów instalacji elektrycznych, sanitarnych, HVAC, PPOŻ, BMS, CCTV, SKD, SSWiN,
- świadectwo kwalifikacyjne SEP Gr1: E,D powyżej 1 kV
- umiejętność diagnozowania usterek i awarii urządzeń
- odpowiedzialność, samodzielność i dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista, umiejętność kształtowania dobrych relacji z klientami
- prawo jazdy kat. B
- dodatkowym atutem będą uprawnienia Gr. 2 i 3 oraz na F-gazy
- Dofinansowanie do różnych form edukacji i szkoleń, wewnętrznych i zewnętrznych
- Prywatną opiekę medyczną Luxmed
- Możliwość uzyskania uprawnień SEP lub UDT,
- Możliwość uzyskania premii za polecenie nowego pracownika,
- Realną możliwość awansu w strukturach firmy
- Karty sportowe Multisport
- Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie, dla siebie i rodziny
- Wsparcie psychologiczne u psychoterapeutów i psychologów w Instytucie Psychoterapii, dla Ciebie i Twoich najbliższych (5 sesji w roku kalendarzowym)
- Szybszą wypłatę wynagrodzenia, kiedy potrzebujesz - Flexee
- Bardzo dobrą atmosferę nastawioną na dzielenie się wiedzą i rozwój
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
-
Krok
Dokumenty aplikacyjne
-
Krok
Rozmowa kwalifikacyjna
-
Krok
Podpisanie umowy