Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: branding lokali aptecznych, realizację zadań i celów komunikacji informacyjnych oraz wizerunkowych offline i online, kontakt z jednostkami administracji publicznej w celu pozyskania zgód administracyjno-prawnych na oznakowanie lokali...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: Kontakty z galeriami; Organizacja eventów w galeriach (konkursy, porady ze stylistą, loterie) Weryfikacja dostępności nośników marketingowych w galeriach handlowych Stały kontakt z kierownikami regionalnymi i salonami w sprawach marketingowych; Prowadzenie kalendarzy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i realizacja nowych inicjatyw, projektów, planowanie i egzekucja wydarzeń,...
Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: branding lokali aptecznych, realizację zadań i celów komunikacji informacyjnych oraz wizerunkowych offline i online, kontakt z jednostkami administracji publicznej w celu pozyskania zgód administracyjno-prawnych na oznakowanie lokali...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: Kontakty z galeriami; Organizacja eventów w galeriach (konkursy, porady ze stylistą, loterie) Weryfikacja dostępności nośników marketingowych w galeriach handlowych Stały kontakt z kierownikami regionalnymi i salonami w sprawach marketingowych; Prowadzenie kalendarzy...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i realizacja nowych inicjatyw, projektów, planowanie i egzekucja wydarzeń,...