Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/001/08/2017
Główne zadania:
• monitorowanie rozmów telefonicznych prowadzonych przez pracowników Biura
• ocena i analiza poprawności oraz jakości prowadzonych rozmów
• monitorowanie wniosków i decyzji restrukturyzacyjnych podejmowanych przez pracowników Biura
• prowadzenie ewidencji spraw monitorowanych
• współpraca z kierownikami Zespołów i Sekcji
• obsługa systemów, rejestrów i aplikacji w zakresie działania komórki
• realizacja obowiązków sprawozdawczych wykonywanych zgodnie z odrębnymi przepisami
• informowanie przełożonego o występujących lub mogących wystąpić zagrożeniach naruszających interes i dobre imię Banku
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego – preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, zarządzanie
• doświadczenie zawodowe w obszarach usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości oraz szkoleń– mile widziane
• mile widziana wiedza w zakresie windykacji, outsourcingu i sprzedaży wierzytelności
• dobrej znajomości obsługi komputera, w tym znajomości pakietu MS Office, biegła obsługa MS Excel będzie dodatkowym atutem
• dobrej organizacji pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, odporności emocjonalnej oraz sumienności, staranności i dokładności
• wysokich umiejętności negocjacyjnych i komunikatywności
• odporności emocjonalnej
• dyspozycyjności
• znajomość języka angielskiego – mile widziana
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń