- głównym celem tej roli w dziale Obsługi Klienta jest budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z naszymi klientami;
- aktywny kontakt telefoniczny w celu weryfikacji satysfakcji z obecnej współpracy oraz badanie potrzeb klientów pod kontem rozwijania kooperacji i dostarczanych usług;
- analiza danych o dotychczasowej współpracy i wykonywanie na tej podstawie telefonów do klientów;
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i/lub pracy z klientem;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobre umiejętności komunikacji;
- Umiejętność aktywnego słuchania i weryfikacji potrzeb klienta;
- Zorientowanie na cel;
- Samodzielność w organizacji swojej pracy;
- Pracę w stabilnej międzynarodowej organizacji w ramach umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju na nowo tworzonym stanowisku i wpływu na kształtowanie tej roli w organizacji;
- Benefity: ubezpieczenie medyczne, dodatkowe ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając Multisport), program wsparcia pracowników
Poznaj
Kone sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy liderem innowacyjności w branży dźwigów i schodów ruchomych. Naszym celem jest przekształcanie miast w przestrzeń lepszego życia. Poprzez bardziej efektywny People Flow® zapewniamy niezawodną, bezpieczną i wygodną komunikację w coraz wyższych i bardziej inteligentnych budynkach. W KONE wierzymy w poprawę produktywności pracy poprzez inspirowanie, angażowanie i rozwój naszych pracowników oferując indywidualne ścieżki kariery. Umiejętność naszego dostosowania się do trendów urbanizacyjnych zawdzięczamy pracownikom oraz efektom ich pracy – naszym produktom i usługom. W międzynarodowym środowisku KONE możesz zdobyć doświadczenie, które cenione jest w różnych miejscach na świecie.