Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Windykacji

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 dni
    Obsługa procesów windykacyjnych; Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne; Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych; Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przychodzącej;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Pracownik ds. Telewindykacji Gdynia
Specjalista ds. windykacji telefonicznej

Specjalista ds. windykacji telefonicznej

PKO Bank Polski
Gdynia
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / na zastępstwo
praca stacjonarna
883 dni temu
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. windykacji telefonicznej

umowa na zastępstwo
Centrum Restrukturyzacji i Windykacji

(Gdynia)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zapewniasz telefoniczną efektywną windykację wierzytelności klientów oraz identyfikujesz ryzyko wystąpienia opóźnień w spłacie tych należności,
  • prowadzisz negocjacje z klientami i osobami odpowiedzialnymi za spłatę zobowiązania,
  • identyfikujesz kontrakty pozwalające na przeprowadzenie restrukturyzacji,
  • monitorujesz realizację warunków zawartych porozumień i umów ugód,
  • pozyskujesz pełnomocnictwa w procesie Dobrowolnej Sprzedaży Nieruchomości,
  • bierzesz udział w rozpatrywaniu skarg, wniosków i reklamacji dotyczących zarządzanych wierzytelności trudnych.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • lubisz rozmawiać i masz rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • masz za sobą pierwsze doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
  • znasz pakiet MS Office w praktyce,
  • umiesz myśleć analitycznie, wyciągać wnioski i szybko podejmować decyzje,
  • masz min. średnie wykształcenie,
  • cechuje Cię samodzielność, odporność na stres oraz dobra organizacja czasu pracy,

  • cenisz elastyczność i jesteś gotowy/a do pracy w systemie 2-zmianowym (w godzinach 8:00 - 21:00).
          

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Windykacji

    GRUPA PZU   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 dni
    Obsługa procesów windykacyjnych; Prowadzenie telefonicznej obsługi podmiotów mających wpływ na procesy windykacyjne; Weryfikacja dokumentacji potwierdzającej zasadność procesów windykacyjnych; Przygotowanie korespondencji - obsługa korespondencji przychodzącej;