Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi?
- Amerykańskie standardy
- Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm
- Inwestujemy w przyszłość
- posługujesz się płynnie językiem niemieckim (min. B2)
- jesteś osobą otwartą
- komunikacja przez email/czat/ telefon jest Ci znana
- masz zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywanie ich nie sprawia Ci kłopotu
- chcesz otrzymywać dodatkowe wysokie prowizje sprzedażowe
To idealnie pasujesz do naszego zespołu!
- szkolenie merytoryczne z doświadczonymi trenerami (przygotujesz się do samodzielnego wykonywania pracy i nawiążesz nowe znajomości)
- Onboarding - Twoja 5-dniowa przygoda w Lublinie (w pełni opłacona przez pracodawcę)
- Nesting – będziesz stawiał swoje pierwsze kroki w zespole (telefon/email/ chat) pod okiem doświadczonych współpracowników i przy wsparciu Twojego Leadera
- Otrzymasz dodatkowe szkolenia sprzedażowe, aby zwiększyć Twoje kompetencje i wypłacane prowizje
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe + bonusy za osiągnięcia
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1. dnia – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Poznaj
Concentrix
Cocentrix CVG International jest międzynarodowym liderem w dynamicznie rozwijającej się branży telefonicznej obsługi klienta. To specjalista w dostarczaniu najwyższej jakości wsparcia technicznego globalnym liderom rynku technologii informatycznych, elektroniki komunikacyjnej oraz komunikacji. Dzięki stale rosnącemu zapotrzebowaniu na usługi wspracia w zakresie outsourcingu, firma Stream ciągle się rozwija. Z naszą wiedzą techniczną wspieramy ponad 2000 producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego. Stream International, które posiada 24 oddziałów w 14 krajach na całym świecie, prowadzi tzw. Customer Interaction Centers (Centrum Obsługi Klienta). Grupa zatrudnia łącznie ok. 11 tys. osób