Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

BAUKRANE Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Gdańsk

97 dni temu

Pracuj i rozwijaj się z Baukrane !

 

Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, procesach sprzedaży, cenisz sobie odpowiedzialne zadania,  oraz zrób chcesz  się wykazać zdolnościami interpersonalnymi, przyjaznym podejściem do klientów oraz swoim doświadczeniem w sprzedaży. Zrób kolejny krok w swojej karierze!

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk

Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:

  • wsparcie w bieżącej obsłudze klientów wraz z przygotowaniem i weryfikacją dokumentów wymaganych do realizacji procesu sprzedaży,
  • bieżąca obsługa procesów sprzedaży w systemie ERP Microsoft NAV
  • kontakt z klientem w sprawie szczegółów zamówienia,
  • zarządzanie przepływem informacji związanym z zamówieniami
  • organizacja zamówień pod kątem transportu i logistyki,
  • obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgłoszeń reklamacyjnych.
  • wsparcie przy sporządzaniu ofert handlowych
  • obsługa posprzedażowa klientów,
  • praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi (faktury, dokumenty wz, wprowadzanie dostaw, itp.)
  • sprawne tworzenie raportów i zestawień (cykliczne i ad hoc);
  • współpraca z zespołami handlowymi w całej Polsce;
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
  • pomoc i wsparcie działu w bieżących zadaniach i działaniach.

Jedną z naszych głównych wartości w firmie jest ponadprzeciętna dbałość o Klienta dlatego też,  od kandydata/ki do pracy na tym stanowisku oczekujemy:

  • minimum 2 letniego doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych, mile widziane w działach sprzedaży, logistyki, BOK,
  • biegłej i praktycznej znajomość obsługi pakietu ms office – zwłaszcza arkusza excel 
    (np. analiza, tworzenie zestawień, wyszukiwanie danych),
  • znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • umiejętności myślenia analitycznego oraz prezentowania danych,
  • sumienności i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków;
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • gotowości do podejmowania nowych wyzwań,
  • samodzielności w realizacji zadań i bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność,
  • znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.

Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:

  • pakietu narzędzi służbowych,
  • wsparcie ze strony bezpośredniego przełożonego i pozostałej części zespołu,
  • samodzielnej i stałej pracę w stabilnej firmie,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • pełny (1/1) wymiar czasu pracy,
  • przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
  • pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży i posprzedaży produktów lub usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności, wdrażanie standardów merchandisingowych oraz nadzorowanie ich przestrzegania, przygotowywanie analiz marketingowych ...
Praca Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży