specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
5 dni
Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Toruń
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Wsparcie klienta przy wyborze samochodów elektrycznych – pomożesz w podjęciu najlepszej decyzji zakupowej. Obsługa posprzedażowa – odpowiadasz na pytania przez telefon i czat, dbając o pełne zadowolenie klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – zapewnisz im wyjątkową...
Zadania: wsparcie administracyjne dla Product Managera, obejmujące obsługę systemów zarówno pracodawcy, jak i producenta w zakresie określonej grupy produktów IT, weryfikacja i walidacja danych w systemie, współpraca z działem handlowym w zakresie cenników, wycen i dostępności...
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia.
Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym.
Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowanie.
Szkolenia dla użytkowników.
Wymagania
Umiejętność diagnozowania i usuwania usterek.
Znajomość systemów Windows, Android, IOS.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji.
Znajomość sieci LAN i WAN.
Prawo jazdy kategorii B.
Mile widziana znajomość języka zapytań SQL oraz umiejętność obsługi sprzętu audio/wideo.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Dostęp do szkoleń wewnętrznych i wsparcie merytoryczne.
Możliwość dalszego rozwoju w dynamicznym środowisku.
Atrakcyjne benefity pracownicze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia produktowego poprzez e-mail, chat i telefon. Dostarczanie rozwiązań dla problemów technicznych i nontechnicznych użytkowników. Diagnozowanie problemów z oprogramowaniem oraz obsługa złożonych reklamacji. Wsparcie w...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
5 dni
Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka oprogramowania i zarządzanie złożonymi reklamacjami. Wsparcie w sprawach marketingu i sprzedaży. Dokumentowanie procesów technicznych i obsługi klienta.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
Klient portalu Praca.pl
Toruń
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Wsparcie klienta przy wyborze samochodów elektrycznych – pomożesz w podjęciu najlepszej decyzji zakupowej. Obsługa posprzedażowa – odpowiadasz na pytania przez telefon i czat, dbając o pełne zadowolenie klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – zapewnisz im wyjątkową...
Zadania: wsparcie administracyjne dla Product Managera, obejmujące obsługę systemów zarówno pracodawcy, jak i producenta w zakresie określonej grupy produktów IT, weryfikacja i walidacja danych w systemie, współpraca z działem handlowym w zakresie cenników, wycen i dostępności...