Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Elbląg Specjalista ds. Finansowych Elbląg
Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. obsługi finansowej

Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. obsługi finansowej

Urząd Miejski w Elblągu
Elbląg
praca stacjonarna
dziś wygasa3 dni temu
Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. obsługi finansowej
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1746
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie projektu budżetu w zakresie planowania dochodów i wydatków Departamentu; przyjmowanie i sporządzanie sprawozdań finansowych;przygotowanie zestawień wydatkowanych środków finansowych i rozliczeń międzyokresowych w tym zakresie;przygotowanie i przedstawianie do akceptacji budżetu zadaniowego, Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz harmonogramu wydatków bieżących i majątkowych Departamentu;przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej Departamentu w zakresie realizowanych przetargów i zakupów oraz współpraca w zakresie dokumentacji przetargowej prowadzonej przez pozostałych pracowników Departamentu;sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowo księgowych i sprawozdań oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów w zakresie spraw finansowych;kontrola w zakresie rozliczenia finansowego wykorzystywania dotacji udzielanych innym instytucjom w ramach zadań realizowanych przez Departament;dbanie o prawidłową gospodarkę finansową Departamentu, w tym kontrola obiegu dokumentów i ich zgodności z prawem;przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie oraz prowadzenie ich ewidencji;sprawdzanie zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym, kontrola formalno rachunkowa dokumentów, weryfikacja faktur i rozwiązywanie niezgodności. Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30 Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:grudzień 2025/styczeń 2026 Praca w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe z dziedziny nauk społecznych; minimum 3 lata stażu pracy;znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Parlament Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność planowania i organizacji pracy; umiejętność pracy w zespole;obsługa komputera - pakiet MS Office; komunikatywność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność;umiejętność analitycznego myślenia;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw finansowych.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 640 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Anna Leonowicz


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), Termin: Nabór do 05.12.2025 r.


Wymagane dokumenty:

Życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę / kandydata;kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę / kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach. Ważne wyłącznie kandydatki / kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru. Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 5 grudnia 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. obsługi finansowej w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 5 grudnia 2025 r.: - za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub - składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100, - za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Główny specjalista

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych; Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione; Fakturowanie usług świadczonych przez Centrum wraz z prowadzeniem ewidencji faktur; Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami,...
  • Doradca / Doradczyni Klienta

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Nowa Wieś (pow. iławski, gm. Iława)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
  • Główny Specjalista ds. Finansowych

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych oraz ich przygotowywanie do zatwierdzeń. Fakturowanie usług i prowadzenie ewidencji faktur....
  • Doradca Klienta (bankowość)

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    obsługa klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami; realizacja celów sprzedażowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm;
  • Doradca Klienta (bankowość)

    Klient portalu Praca.pl   Ostróda    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    obsługa klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami; realizacja celów sprzedażowych; dbałość o wysoką jakość obsługi klientów oraz firm;
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Ostróda    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista ds. Finansowych

    BZK i Wspólnicy sp. z o.o. Sprawdzona firma   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    13 godz.
    Wsparcie Działu Finansowego w zakresie: Kontroli faktur zakupowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Archiwizacji dokumentów; Przygotowywania raportów i zestawień na potrzeby jednostki, banków oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS) Współpracy z księgowością;...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista - Specjalistka / Specjalista

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
  • Specjalista ds. finansowo- księgowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa Mokotów   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Wprowadzanie danych do systemu księgowego (S.bit., Perseus) Kontrola poprawności księgowań; Rozliczenia z kontrahentami; Przelewy bankowe; Inwentaryzacja sald rachunków bankowych i kasy; Płace; Rozliczenia z ZUS; Rozliczenia z US; Obsługa programu Płatnik; Wystawianie...