Praca.pl Praca Warmińsko-mazurskie Olsztyn Księgowy Olsztyn
Główny Specjalista ds. Finansowych

Główny Specjalista ds. Finansowych

Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii
Olsztyn
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
2 dni temu

Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Główny Specjalista ds. Finansowych
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 15/2025
Biuro: Zespół ds. Finansów
Ogłoszono dnia: 25.11.2025
Nr ogłoszenia: 15/2025
Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00

Zakres obowiązków:
  • Kontrola dokumentów finansowo-księgowych oraz ich przygotowywanie do zatwierdzeń.
  • Fakturowanie usług i prowadzenie ewidencji faktur.
  • Rozliczenia z dostawcami, wykonawcami i instytucjami publicznymi.
  • Obsługa rozliczeń VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.
  • Ewidencja środków trwałych, amortyzacji i majątku.
  • Prowadzenie rozliczeń należności, podatków, opłat i rozrachunków publiczno-prawnych.
  • Inwentaryzacja metodą weryfikacji oraz potwierdzania sald.
  • Sporządzanie bilansów i sprawozdań finansowych jednostki.
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów, w tym finansowanych ze środków zewnętrznych.
  • Współpraca z administratorem systemów informatycznych i Inspektorem Ochrony Danych.
Wymagania formalne:
  • Uprawnienia zgodne z art. 54 ustawy o finansach publicznych.
  • Pełnia praw publicznych i zdolność do czynności prawnych.
  • Brak skazania za przestępstwa umyślne.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Nienaganna opinia i stan zdrowia pozwalający na pracę na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość przepisów finansów publicznych, rachunkowości, VAT i funkcjonowania samorządu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i dokładność.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Znajomość zasad ochrony danych osobowych i archiwizacji dokumentów.
  • Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych.
  • Mile widziane min. 3 lata doświadczenia w księgowości budżetowej lub na stanowisku głównego księgowego / zastępcy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toalety dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
  • Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
  • Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany  staż pracy;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
  • Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
  • Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
  • Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]

*Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii – http://bip.wmcnt.pl

 

Dokumenty dodatkowe:
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • wysłać za pomocą przycisku aplikowania
    • składać osobiście w siedzibie Centrum
      lub
    • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Warmińsko- Mazurskie Centrum Nowych Technologii, 10-448 w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 14
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Stanowisko: Główny specjalista
Biuro: Zespół ds. Finansów
Nr ogłoszenia: 15/2025

w terminie do dnia 19.11.2025 r. do godz. 10:00.
  • Dokumenty, które dotrą do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ukrytym pod przyciskiem.
  • Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP bip.wmcnt.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
  • Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, która wdraża dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia praw Unii, informujemy Państwa, że w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań następczych w WMCNT. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii w Menu Przedmiotowym - Zgłaszanie naruszeń prawa.
Informacje dodatkowe:
  • Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  • Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
  • Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
  • Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tzw. RODO) poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii w Olsztynie (dalej: Administrator), dane kontaktowe: ul. Bartosza Głowackiego 14, 10-448 Olsztyn, tel. 89 6131340, e-mail: sekretariat@wmcnt.pl
  • Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@wmcnt.pl
  • dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie danych wskazanych w przepisach prawa (m. in. art. 221 ustawy Kodeks pracy, art. 6 w zw. z art. 13 ust. 2b ustawy o pracownikach samorządowych),
    • art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie innych danych podanych przez Pana/Panią dobrowolnie np. w liście motywacyjnym, na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody. Jeżeli w dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tzw. szczególne kategorie danych osobowych) podstawą przetwarzania jest również Pana/Pani wyraźna zgoda (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym, jednakże dane kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Administratora.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym, jednakże dane kandydata, który zostanie wybrany do zatrudnienia, będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Administratora.
  • Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wszystkich kandydatów, również tych którzy nie spełnili wymagań formalnych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy liczony od dnia upublicznienia informacji o wynikach naboru, a następnie zostaną oddane aplikującym. W przypadku nie odebrania przez aplikujących dokumentów w terminie 30 dni od upływu ww. terminu, dokumenty aplikacyjne będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Podstawą ustalenia okresu retencji danych jest okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach czyli na podstawie jednolitego rzeczowego wykazu akt obowiązującego w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii w  związku z Zarządzeniem nr 28/2024 Dyrektora Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii z dnia 30 września 2024 r.
  • Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, prawo do żądania od Administratora ograniczenia ich przetwarzania, prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy w Pana/Pani ocenie przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanego na jej podstawie przed jej wycofaniem.
  • Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  • Podanie przez Pan/Pani danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest wymogiem ustawowym, niezbędnym, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.
DYREKTOR
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
CENTRUM NOWYCH TECHNOLOGII
Paweł Kaszubski
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków Księgowanie faktur zakupu. Wprowadzanie przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów bankowych. Wystawianie faktur sprzedaży. Rozliczenia pracownicze, w tym dot. delegacji służbowych. Wsparcie w prowadzeniu księgi głównej. Obsługa zbiorczej skrzynki mailowej działu...
  • Główny Księgowy

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Biuro: Zespół ds. Finansów Ogłoszono dnia: 25.11.2025 Nr ogłoszenia: 15/2025 Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00 Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentów księgowych i ich przygotowanie do akceptacji. Wystawianie faktur i prowadzenie kompletnych rejestrów. Rozliczenia z...
  • Główny specjalista

    Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii   Olsztyn    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Kontrola dokumentów finansowo-księgowych; Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione; Fakturowanie usług świadczonych przez Centrum wraz z prowadzeniem ewidencji faktur; Prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcami,...
  • Księgowa / Księgowy

    QLOC S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Ewidencjonowanie faktur zakupu i obsługa przelewów bankowych. Księgowanie wyciągów oraz przygotowywanie dokumentów sprzedażowych. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i wsparcie procesów księgi głównej....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    QLOC S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej (do wyboru) OPIS STANOWISKA Księgowanie dokumentów zakupowych i obsługa rozliczeń bankowych. Wystawianie faktur sprzedażowych oraz kontrola poprawności danych. Realizacja rozliczeń pracowniczych, w tym delegacji. Wsparcie w prowadzeniu...
  • Główny Księgowy / Główna Księgowa

    Praca.pl   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Świnoujście
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o.: dekretacja, księgowania, uzgadnianie kont i rozrachunków. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów dla Zarządu. Przygotowywanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz plików JPK; współpraca...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań finansowych oraz raportów wewnętrznych. Kontrola dokumentów księgowych i nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz bieżące śledzenie zmian w...
  • Starszy Księgowy / Starsza księgowa

    Legal House Poland sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi; sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów finansowych i księgowych; sporządzanie raportów...
  • Samodzielna / Samodzielny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla klientów. Zakończenie prac miesięcznych. Obliczanie zaliczek na podatek CIT i PIT. Przygotowanie deklaracji VAT, VAT-UE oraz JPK.
  • Młodsza Księgowa / Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Kuchary    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz handlowych. Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków i archiwizacja dokumentów. Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym. Przygotowywanie zestawień danych...