Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- analiza konkurencji i jej produktów - wyjazdy rynkowe i spojrzenie na produkty z bliska,
- inicjacja i koordynacja procesu rozwoju produktów w oparciu o metodologię zarządzania projektami,
- analiza istniejącego zakresu produktów Betafence i ścisła współpraca z działem sprzedaży i działem marketingu (wizyty rynkowe nastawione na kooperację i poszukiwanie nowych rozwiązań),
- poszukiwanie rozwiązań technologicznych dla wdrożeń nowych produktów,
- szkolenia i prezentacje dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz marketingu dotyczących nowych produktów,
- współpraca z zewnętrznymi instytucjami wydającymi wymagane certyfikaty i atesty dla wdrażanych produktów,
- współpraca z centralnym działem rozwoju produktów Betafence w Belgii.
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
- wiedza z zakresu rozwoju produktów (m.in. segmentacja rynku, analiza konkurencji, projektowanie graficzne/techniczne, wiedza materiałowa),
- wysokie umiejętności interpersonalne i koordynowania prac,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (zaawansowana znajomość MS Excel oraz MS PowerPoint),
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemów SAP R3, CRM, BW.
- pracę w firmie będącej liderem w swojej branży,
- zatrudnienie w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę,
- ciekawe zadania, zdobycie doświadczenia i możliwość rozwoju zawodowego,
- benefity (ZFŚS, indywidualny pakiet medyczny).
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.