Specjalista Service Desk

Integrated Solutions

Gdańsk

38 dni temu

Specjalista Service Desk
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Twoje główne zadania:
  • Telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń awarii technicznych usług IT na rzecz klienta Integrated Solutions Sp. z o.o.
  • Terminowe identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
  • Przekazywanie rozwiązań awarii do realizacji odpowiednich służb technicznych.
  • Praca w trybie zmianowy.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość architektury PC, LAN, WAN, WLAN, TCPIP, systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, pakietu biurowego MS Office.
  • Podstawowa znajomość Microsoft Exchange.
  • Znajomość sprzętu komputerowego (RAM, CPU, Laptopy, etc.).
  • Wykształcenie wyższe techniczne (lub student ostatnich lat studiów).
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację.
  • Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa informacji.
  • Dbałość o jakość oraz o szybkość dostarczonych klientom rozwiązań.
Mile widziane:
  • Znajomość Active Directory.
  • Znajomość Lotus Notes.
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie.
  • Pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce.
  • Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami oraz doświadczonymi specjalistami.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoim kierunkiem zainteresowań i ambicji.

Poznaj

Orange

Dlaczego warto wybrać Orange?

Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.

Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po  szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.

Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.

Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.

Proces rekrutacji w Orange

KrokAplikuj!
KrokSpotkajmy się!
KrokWitaj w Orange!

Poznaj stanowisko: Pracownik help desk 
Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...
Praca Pracownik help desk