Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży

ELOKON Polska Sp. z o.o.

Warszawa - Gocławek

14 dni temu

Grupa ELOKON jest pracodawcą, który oferuje zarówno młodszym, jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystaniaswoich umiejętności i kwalifikacji.

W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.

Firma ELOKON Polska specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Razem z firmą ELOKON Logistics, która opracowuje, sprzedaje i instaluje produkty dla sektora intralogistyki, jest członkiem międzynarodowej grupy ELOKON. Wzajemne powiązanie firm w grupie pozwala na łączenie pozytywnego doświadczenia podczas realizacji projektów nie tylko w Europie, ale również i w innych rejonach świata. 

 

Obecnie firma ELOKON Polska poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa - Gocławek

 

Ta oferta może być dla Ciebie interesująca jeśli:
  • lubisz pracę z ludźmi i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku pracy
  • komunikacja w języku angielskim to dla ciebie standard w codziennej pracy
  • proaktywnie podchodzisz do bieżących wyzwań i jesteś nastawiona/y na poszukiwanie rozwiązań
  • dobrze odnajdujesz się w zadaniach wymagających koordynowania, weryfikowania, dbania o standardy
  • rozumiesz znaczenie i wagę administracyjnego wsparcia procesów sprzedaży
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • budowanie pro biznesowych relacji z obecnymi Klientami oraz inicjowanie relacji z nowymi Klientami
  • administracyjne wsparcie działań sprzedażowych w Firmie, co przyczynia się do efektywnego funkcjonowania Firmy w tym obszarze
  • wprowadzanie danych w Systemie Sprzedażowym dzięki czemu pracujący w tym systemie handlowcy mają dostęp do aktualnych danych
  • zarządzanie wpływającymi zapytaniami ofertowymi tak aby mogły być one sprawnie realizowane
  • przygotowywanie oraz uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, także tych w języku angielskim
  • bieżące wsparcie organizacyjne handlowców
  • wspieranie/inicjowanie działań mających na celu stałe podnoszenie standardów obsługi Klientów
  • nadzorowanie obiegu dokumentów sprzedażowych
  • przygotowanie zestawień, raportów dotyczących pracy zespołu handlowego, który pomoże optymalizować podejmowane działania
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia minimum średniego
  • co najmniej 3-letniego doświadczenia na stanowiskach związanych ze wsparciem sprzedaży, mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów B2B
  • znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel i PowerPoint)
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • mile widziana znajomość platformy Salesforce oraz sprzedażowego modułu SAP
  • łatwości w budowaniu pozytywnych relacji biznesowych
  • umiejętności planowania i organizacji pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz prioretytowania swoich zadań
Co damy w zamian?
  • umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się Firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • system wynagrodzenia obejmujący część stałą oraz motywujący system premiowy
  • bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie wewnątrz organizacji
  • MultiSport 
  • zadaniowy system czasu pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do realizacji procesu rekrutacji przez ELOKON Polska Sp. z o.o. i ELOKON Logistics Sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). ”
Administratorem danych jest ELOKON Polska Sp. z o.o. i spółki powiązane z siedzibą w Warszawie, przy ul. Tytoniowej 22. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią wyraźnej i dobrowolnej zgody, także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia. Podanie danych w zakresie określonym przepisami Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami / Kandydatkami.

Poznaj

ELOKON Polska Sp. z o.o.

ELOKON Polska Sp. z o.o. (www.elokon.pl) wiodąca firma w dziedzinie bezpieczeństwa eksploatacji maszyn (przemysł, transport wewnętrzny, logistyka magazynowania, itp.)

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba, która odpowiada za wsparcie merytoryczne i bezpośrednie sprzedaży i posprzedaży produktów lub usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie i organizacja akcji promocyjnych oraz analiza i ocena ich efektywności, wdrażanie standardów merchandisingowych oraz nadzorowanie ich przestrzegania, przygotowywanie analiz marketingowych ...
Praca Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży