Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Lubartów
Ogłoszenie o naborze Nr 69106
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno-biurowym, w pełnym wymiarze czasu pracy, w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30-15.30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z: pracą z dokumentami, wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych min. takich jak: telefon, drukarka itp. oraz z prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na parterze budynku Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57A, w pokoju biurowym jednoosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne oraz sztuczne. Budynek nie jest w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, ponieważ istnieje jedynie rampa podjazdowa do drzwi wejścia głównego ( drzwi wejściowe powyżej 90 cm ) i jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się w sąsiedztwie wejścia głównego do budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody wewnętrzne na: parter i I piętro, brak windy, kondygnacja budynku, na której znajduje się stanowisko nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Budynek Komendy nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.Zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji mieszkaniowej.
- Opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania: pomocy finanowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu rodzinnego przez policjantów, równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z zakresu gospodarki mieszkaniowej,
- Sporządzanie list wypłat w sytemie informatycznym SWOP w zakresie: udzielonej pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego dla policjantów, równoważnika za brak lokalu mieszkalnego, równoważnika za remont lokalu mieszkalnego.
- Wprowadzanie dodatkowych należności do systemu informatycznego SWOP w zakresie: równoważnika za brak mieszkania, za remont mieszkania, pomocy finansowej na zakup / budowę lokalu mieszkalnego, sporządzanie list dodatkowych należności z w/w. tytułów, ich rozkluczowanie w ramach budżetu zadaniowego oraz sporządzanie elektronicznych plików przelewów tych list.
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji w zakresie gospodarki drukami, formularzami służbowymi i sprzętem techniki biurowej, w tym zamawianie i dystrybuowanie.
- Prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie technicznym sprzętu techniki biurowej, w tym zgłaszanie usług serwisowych, wywóz oraz przywóz sprzętu do warsztatu naprawczego.
- Prowadzenie ewidencji materiałów i sprzętu w użytkowaniu w zakresie gospodarki mundurowej, w tym nadzór nad rozdzielnictwem środków higieny osobistej, sporządzanie wykazów policjantów i pracowników uprawnionych do naliczania ryczałtu pieniężnego za czyszczenie i naprawę wyposażenie, zaopatrzenie policjantów w akcesoria mundurowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Umiejętności: analitycznego myślenia, organizacji pracy własnej, współpracy w zespole.
- Samodzielność, sumienność i komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
- Obsługa komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych
- Znajomość ustaw i przepisów wykonawczych dot. Policji