Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 70716
Warunki pracy
- Praca biurowa,
- w systemie jednozmianowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie).
- Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
- Pomieszczenie biurowe znajduje się na drugim piętrze budynku, budynek nie posiada windy, posiada bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych.
- Tylko wejście do budynku przystosowane do osób niepełnosprawnych (podjazd).
Zakres zadań
- sporządzanie i aktualizowanie dokumentów ubezpieczeniowych w programie PŁATNIK
- monitorowanie wydatków i dokonywanie akceptacji angażowania środków finansowych ujętych w planie określonym dla Komendy
- obsługa kasowa(przyjmowanie gotówki za mandaty karne gotówkowe, wprowadzanie do systemu oraz wpłata do banku)
- ewidencjonowanie rachunków i faktur środków i wydatków budżetowych i terminowe przekazywanie do KWP w Poznaniu
- realizacja wydatków wg ustalonego limitu finansowego i upoważnienia w odpowiednich paragrafach klasyfikacji budżetowej
- sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym
- kompletowanie dokumentów źródłowych, niezbędnych do przygotowania na ich podstawie list należności dla policjantów w związku z realizacją ustawowych należności z tytułu równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego i pomocy finansowej
- wystawienie zaświadczeń o wysokości zarobków
- rozliczanie delegacji służbowych w ramach akredytywy budżetowej
- KKOP – kompletowanie wniosków pożyczkowych i przesyłanie ich do KWP w Poznaniu
- sporządzenie list należności dla policjantów i pracowników z tytułu dojazdu do miejsca pełnienia służby, wypłaty równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego i remontu lokalu, wypłaty zapomóg, przejazd raz w roku na koszt MSWiA
- kompletowanie list należności za pobyt w izbie wytrzeźwień
- sporządzanie comiesięcznych sprawozdań o liczbie wydanych i wykorzystanych bloczkach mandatowych
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie policjantów i pracowników cywilnych z ZUSu
- prowadzenie magazynu druków
- sporządzanie dokumentacji dot. darowizn, zgodna pod względem formalnym i prawnym
- sporządzanie zaopatrzenia na zakup środków czystości, materiałów biurowych oraz materiałów jednorazowego użytku(poza sprzętem i materiałami informatycznymi)
- realizacja zadań związanych z obsługą Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w zakresie podmodułu Płace
- archiwizacja dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca administracyjno-biurowa
- wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku
- umiejętność obsługi pakietu Office
- umiejętność sprawnej organizacji pracy
- rzetelność, terminowość i odpowiedzialność
- komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- staż pracy w dziedzinie finansów
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej
- przeszkolenie z zakresu „Ochrony Informacji Niejawnych”