Od 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania
w zakresie zarządzania logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw.
Zatrudniamy ponad 1700 pracowników w 30 oddziałach w Polsce i Europie.
Nasze wartości to innowacyjność, partnerstwo i ciągłe doskonalenie się.
- Organizacja transportów samochodowych Klientów w relacjach międzynarodowych,
- Planowanie przewozów, ustalanie warunków transportu,
- Aktywne poszukiwanie nowych firm przewozowych oraz kreowanie sprzedaży
- Realizacja założeń budżetowych,
- Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych,
- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom.
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku transport/logistyka/spedycja),
- Posiadasz 2 letnie doświadczenie w pracy w spedycji międzynarodowej,
- Znasz j. angielski na poziomie umożliwiającym komunikację
- Jesteś samodzielna(y) w działaniu, wykazujesz inicjatywę
- Dobrze znasz program Excel
- Bardzo dobrze organizujesz pracę
- Koleżeńska, partnerska atmosfera w pracy
- Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
- Umowa o pracę
- Szeroka baza szkoleń
- Dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego
- Realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych
- Możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych
Poznaj
ROHLIG SUUS Logistics SA
ROHLIG SUUS Logistics SA to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów logistycznych w Polsce. Zajmujemy się szeroko pojętym zarządzaniem logistyką i transportem. Realizujemy procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową. Znajdujemy się z ścisłej czołówce przedsiębiorstw świadczących kompleksowe usługi TSL.