Naszym Klientem jest międzynarodowa firma logistyczna.
- Przyjmowanie zleceń transportowych, rozdysponowywanie zleceń między pracownikami, kontrola terminów dostaw.
- Tworzenie i kontrola dokumentów dostawy, przygotowanie raportów ze zrealizowanych zleceń.
- Pozyskiwanie i porównywanie ofert, przygotowywanie ofert na transport towarów.
- Nadzór nad aktualnym stanem technicznym pojazdów, dbałość o terminowe przeglądy floty.
- Minimalizacja uszkodzeń w transporcie i opakowaniach.
- Doświadczenie w czarterze i ładunkach drobnicowych.
- Doświadczenie na giełdzie transportowej.
- Wykształcenie handlowe lub logistyczne.
- Duże zdolności organizacyjne, negocjacyjne oraz umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz doświadczenie w pracy z systemami ERP.
- Możliwość częściowej pracy zdalnej.
- Wynagrodzenie 6.200 brutto plus premie po okresie próbnym (6 miesięcy).
- Laptop, telefon plus samochód na potrzeby podróży służbowych.
- Zatrudnienie następuje bezpośrednio u Pracodawcy.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności doradztwa personalnego - wpis pod numerem 14300.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk aplikowania
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 61/5
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl
Poznaj
Horyzont Doradztwo Personalne
Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.