Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
10 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu Szukamy kilku pracowników
11 godz.
Twój zakres obowiązków: Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe). Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami. Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 400 - 14 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
1 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia oraz pozyskiwania nowych klientów dla platformy inwestycyjnej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
New Yorker należy do największych w branży odzieżowej. Swoją kolekcję firma adresuje do młodych i dynamicznych ludzi w wieku 12 - 39 lat. Obecnie posiadamy ponad 990 filii w 40 krajach i 82 filii na terenie Polski. Do naszych sklepów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Sprzedawca
Miejsce pracy: opolskie, Opole, Kędzierzyn-Koźle
Wymagania
otwartość na kontakt z klientem
umiejętność pracy w zespole
entuzjazm i zaangażowanie
mile widziane doświadczenie z zakresu obsługi klienta
gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy
Oferujemy
pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w...
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
10 godz.
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu Szukamy kilku pracowników
11 godz.
Twój zakres obowiązków: Będziesz aktywnie poszukiwać nowych klientów i oferować im produkty ubezpieczeniowe (ubezpieczenia na życie, majątkowe, grupowe). Będziesz przygotowywać oferty ubezpieczeniowe i prowadzić spotkania z klientami. Twoim zadaniem będzie doradzanie klientom jak...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 400 - 14 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
1 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia oraz pozyskiwania nowych klientów dla platformy inwestycyjnej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
Twój zakres obowiązków: Budowanie i rozwijanie relacji z klientami w oparciu o zaufanie i wartości Allianz – masz za sobą silną markę i wsparcie mentora, który pomaga Ci od pierwszego dnia; Rozpoznawanie potrzeb i tworzenie ofert – otrzymasz gotowe narzędzia i pomoc doświadczonych...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: budowanie i rozwijanie własnego biznesu opartego na sprzedaży usług finansowych, rekrutacja, wdrożenie i motywowanie nowych doradców w zespole, wspieranie członków zespołu w realizacji celów sprzedażowych, organizowanie szkoleń i rozwijanie kompetencji produktowych,...
Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.