Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży; Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej; Zgłaszania wniosków dotyczących uzupełnienie oferty; Budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...
Kartę Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniającą do rabatu na zakupy w sklepach Netto
Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych na preferencyjnych warunkach
Dla ambitnych – możliwość rozwoju i szybkiego awansu, wsparta systemem profesjonalnych szkoleń
Dla najlepszych – udział w Akademii Talentów Netto
Możliwość przystąpienia do programów sportowo-rekreacyjnych (OK System, Multisport)
Programy pracownicze z nagrodami („Poleć znajomego”, „Bank Pomysłów Netto” i wiele innych)
Dodatkowe benefity, takie jak bony świąteczne, nagrody jubileuszowe, imprezy integracyjne dla pracowników, paczki i zabawy mikołajkowe dla Twoich dzieci i inne
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Dla nas najważniejszy jest klient – jego obsługa będzie Twoim głównym zadaniem
Pracą przy kasie i rozliczaniem powierzonej gotówki
Wykładaniem towarów na półki
Utrzymaniem estetycznego wyglądu sklepu
Dbaniem o dobrą atmosferę w Twoim zespole (uśmiech, żart, koleżeńska pomoc to nieodłączna część kultury pracy w naszej firmie)
ZAPRASZAMY OSOBY:
Posiadające książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych (warunek konieczny)
Dołącz do nas jeśli lubisz ludzi, masz w sobie pokłady energii i chcesz się rozwijać.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży; Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej; Zgłaszania wniosków dotyczących uzupełnienie oferty; Budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...