Praca.pl Praca śląskie Sosnowiec
Stanowisko ds. dowodów w wydziale spraw obywatelskieh

Stanowisko ds. dowodów w wydziale spraw obywatelskieh

URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
Sosnowiec
praca stacjonarna
4 godz. temu
URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
Stanowisko ds. dowodów w wydziale spraw obywatelskieh
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0855
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie i realizacja wniosków o wydawanie dowodów osobistych. Opracowanie pełnej dokumentacji związanej z dowodem osobistym. Wprowadzenie zweryfikowanych danych do bazy Źródło, niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego, dokonywanie korekt danych dotyczących dowodów osobistych w rejestrze PESEL oraz wysyłanie zleceń do innych urzędów miast/gmin celem wyjaśnienia nieścisłości, wprowadzenie nowych spersonalizowanych dowodów osobistych do systemu Źródło, wydawanie dowodów osobistych, nadawanie numerów PESEL dla dzieci urodzonych poza granicami Polski, przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodów osobistych i wydawanie stosownych zaświadczeń, zawieszanie i cofanie zawieszenia dowodów osobistych oraz wydawanie stosownych zaświadczeń, unieważnianie i kasowanie dowodów osobistych, prowadzenie spraw związanych z archiwizacją kopert dowodowych, współpraca z Aresztem Śledczym w zakresie wydawania dowodów osobistych osobom osadzonym w Areszcie. Współpraca z urzędami miast/gmin w zakresie opracowania i wydawania dowodów osobistych. Współpraca z organami policji, sądami, prokuraturą i innymi instytucjami w zakresie osób poszukiwanych oraz udzielania informacji z bazy Źródło.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, minimum 1 rok stażu pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji, znajomość przepisów: ustawa o dowodach osobistych, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o aplikacji mObywatel, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz sposobu i trybu postępowania w sprawie wydawania dowodów osobistych, ich utraty, uszkodzenia, unieważnienia i zwrotu, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie opłat za udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych i dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie określenia wzorów wniosku o udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, umiejętność obsługi programów komputerowych Microsoft Word i Excel.

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Monika Żakowska
32 296-07-68


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561829,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-ds-dowodow-osobistych-w-wydziale-spraw-o.html


Wymagane dokumenty:

KONKURS https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561829,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-ds-dowodow-osobistych-w-wydziale-spraw-o.html

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Aplikuj teraz