Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Górzno Specjalista ds. Gospodarki Odpadami Górzno
Stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska

Stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska

Urząd Miasta i Gminy Górzno
Górzno
praca stacjonarna
13 godz. temu
Urząd Miasta i Gminy Górzno
Stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Górzno
Numer: StPr/25/0653
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Górzno oraz realizacji przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a w szczególności: a) stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, b) prowadzenie ewidencji bezodpływowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych oczyszczalni ścieków, ewidencja umów o odbiór odpadów komunalnych i nieczystości płynnych, c) prowadzenie ewidencji opłat przy pomocy oprogramowania komputerowego, d) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie naliczania opłat za gospodarowanie odpadami, e) weryfikacja złożonych deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, f) przygotowywanie decyzji ustalającej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w przypadku niezłożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji, g) przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań, h) prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej całokształtu spraw wynikających z zakresu czynności, i) wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach bądź stwierdzających stan zaległości, j) opracowywanie dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz stała ich weryfikacja, k) współpraca z właściwą komórką organizacyjną w realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz innych przepisów porządkowo sanitarnych, l) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, m) przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, n) kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w świetle obowiązującego regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Górzno, w szczególności: kontrole terenowe w zakresie zgodności złożonych deklaracji ze stanem faktycznym, kontrole realizacji umowy przez wykonawcę świadczącego usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, ewidencja i kontrola nieruchomości niezamieszkałych nie włączonych do systemu gminnego, w zakresie posiadanych aktualnych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firmą wywozową działającą na terenie Miasta i Gminy Górzno, kontrole częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych, o) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, p) planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami, q) prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców, r) opracowywanie wniosków i współdziałanie z odpowiednimi komórkami w Urzędzie w ich opracowaniu w celu pozyskiwania środków finansowych ze źródeł pozabudżetowych, s) przygotowywanie informacji wynikających z prowadzonego zakresu do umieszczenia na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, t) lokalizowanie i działania zmierzające do likwidacji dzikich wysypisk. 2. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru zagospodarowania odpadów komunalnych. 3. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 4. W zakresie rolnictwa, łowiectwa i leśnictwa: a) współdziałanie ze służbą kwarantanny i ochrony roślin w zakresie sygnalizacji pojawienia się chorób, szkodników i chwastów w uprawach i nasadzeniach, b) wydawanie zezwoleń na uprawę maku, konopi oraz prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń, c) wydawanie opinii w sprawach rocznych planów łowieckich sporządzanych przez dzierżawców obwodów łowieckich, d) podawanie do wiadomości publicznej (BIP) terminu rozpoczęcia i zakończenia polowania zbiorowego, e) zawiadamianie dzierżawcy lub zarządcy obwodu łowieckiego o wniesionym przez właściciela, posiadacza albo zarządcę gruntu sprzeciwie do organizowanego polowania zbiorowego, f) realizacja zadań wynikających z ustawy o lasach, g) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt rzeźnych oraz inspekcji weterynaryjnej, h) sprawowanie administracji i wykonywanie zadań z zakresu prawa łowieckiego, i) współdziałanie z zarządcą obwodów łowieckich w zagospodarowaniu łowieckim obszarów Gminy, w szczególności w zakresie ochrony zwierzyny bytującej na jej terenie, j) zwalczanie skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie. 5. Współpraca z organizacjami rolniczymi w zakresie wspomagania ich działalności i inicjowanie wspólnych przedsięwzięć. 6.Organizowanie i sprawowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi i miejscami pamięci. 7.Inne zadania zlecone przez Burmistrza, Sekretarza Miasta i Gminy oraz Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

NIEZBĘDNE WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOWI na stanowisku ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska może być zatrudniona osoba, która: 1) ma obywatelstwo polskie, 2) pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 5) posiada wykształcenie wyższe, 6) posiada co najmniej dwuletni staż pracy, 7) cieszy się nieposzlakowaną opinią. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa Prawo ochrony środowiska, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 2. Wysoka kultura osobista, obowiązkowość, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, otwartość na nowe rozwiązania, umiejętność analizy i syntezy informacji, kreatywność, samodzielność. 3. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres. 4. Znajomość obsługi komputera. 5. Prawo jazdy kat. B. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Godz. pracy pn, śr., czw. , pt 7:15-15:30, wt 8:00-16:00 Umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy

Miejsce pracy:

Górzno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Rynek 1, 87-320 Górzno, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie


Dane kontaktowe:

Agnieszka Jasińska


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Górzno (pokój Nr 9) w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Górzno lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy Górzno, ul. Rynek 1, 87-320 Górzno z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 30 grudnia 2025r. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy przechodzą do II etapu postępowania konkursowego powiadomieni zostaną za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie o terminie spotkania.


Wymagane dokumenty:

1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 5. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 6. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach jeżeli kandydat takie posiada, w tym kserokopia prawa jazdy, 7. własnoręcznie podpisane oświadczenie: - stwierdzające, że ma obywatelstwo polskie, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - o niekaralności za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe, - o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku objętym naborem, 8. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r., poz. 530 z późn.zm.) jest obowiązanych do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, 9. podpisana klauzula o ochronie danych osobowych Wzór kwestionariusza oraz oświadczeń, które są wymagane podczas składania ofert do pobrania na stronie internetowej bip.gorzno.pl (Ogłoszenia o naborze) oraz w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Górznie (pokój Nr 9)

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. dokumentacji środowiskowej

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska i gospodarką odpadami. Rejestracja, weryfikacja i aktualizacja danych w bazie BDO. Wystawianie i rozliczanie dokumentów księgowych. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami....
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Opole    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Specjalista ds. logistyki i utrzymania floty

    REMONDIS Hydrokan Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Planowanie i tworzenie harmonogramów realizacji usług. Przydzielanie i optymalne zarządzanie zasobami technicznymi oraz ludzkimi (sprzęt, załoga). Koordynacja i nadzór nad pracą zespołu terenowego liczącego ok. 30 pracowników. Planowanie zadań dla załogi, nadzór nad jakością...
  • Pracownik ds. ochrony środowiska i gospodarowania odpadami

    Wojskowe Zakłady Motoryzacyjne S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań podstawowych: przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Ochrony Środowiska i innych wymaganych do funkcjonowania przedsiębiorstwa wynikających z obowiązków nałożonych na przedsiębiorstwo, nadzorowanie zmian w ustawie Prawo Ochrony Środowiska, odpowiedzialność za prawidłowe,...
  • Przedstawicielka / Przedstawiciel Handlowy

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Prezentacja ofert, przygotowywanie dokumentów handlowych (oferty, umowy, aneksy) oraz prowadzenie negocjacji. Reprezentowanie firmy w przetargach i postępowaniach zakupowych. Realizacja i...
  • Specjalista ds. Handlowych

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania i utrzymywanie kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych; prowadzenia działalności marketingowej zgodnie z polityką firmy; sporządzania ofert, umów i aneksów; udziału w przetargach; monitorowania rynku i analizy konkurencji;...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i konkurencji.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Logistyki i Utrzymania Floty

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Tworzenie harmonogramów i planowanie realizacji usług. Przydzielanie zasobów technicznych i ludzkich; optymalizacja pracy sprzętu i załóg. Nadzór nad zespołem terenowym liczącym ok. 30 osób. Codzienne planowanie pracy, kontrola jakości i terminowości zadań. Prowadzenie dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i umów; Udział w przetargach; Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów; Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy;