Stanowisko ds. obsługi zleceń Autoryzowanego Serwisu Karcher

PESTAR Sp. z o.o.

Starogard Gdański

34 dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem Działu Karcher, PESTAR Sp. z o.o. poszukujemy kandydatów na stanowisko obsługi zleceń Autoryzowanego Serwisu Karcher do powiększenia aktualnego Zespołu.

Jako Autoryzowany Partner Karcher jesteśmy w gronie liderów Sieci Dealerskiej Karcher w Polsce. Nasz zespół nie boi się wyzwań, a kreatywne i skuteczna realizacja obieranych celów to jedno z naszych hobby. W ostatnich 4 latach dwukrotnie otrzymaliśmy tytuł Partnera Roku tj. najlepszej firmy współpracującej z Karcher Polska z pośród ok. 160 Autoryzowanych Dealerów marki w Polsce.

 

Jeśli chcesz się zaangażować i stać się na stałe nieodzowną częścią naszego Zespołu, a posiadasz znajomość lub doświadczenie w zakresie funkcjonowania serwisu urządzeń lub pokrewnym serdecznie zapraszamy do aplikowania.

 

Stanowisko ds. obsługi zleceń Autoryzowanego Serwisu Karcher
Miejsce pracy: Starogard Gdański
Zadania i wyzwania:
  • Nadzorowanie terminowości oraz kompleksowa obsługa przydzielonych zleceń serwisowych.
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami,
  • Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji serwisowej z realizowanych zleceń w aplikacjach wspierających działanie serwisu.
  • Koordynację zleceń serwisowych – przyjmowanie, weryfikacja oraz kontrola ich realizacji.
  • Nadzór nad realizowanymi przeglądami technicznymi, konserwacjami, naprawami awarii urządzeń.
  • Uczestnictwo w logistyce części, maszyn i kontrolę stanów magazynu serwisowego.
  • Dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy oraz o właściwe relacje z Klientami.
  • Współpraca z Zespołem i podejmowanie własnych decyzji oraz wsparcie w zakresie rozstrzygania kwestii technicznych oraz aspektów formalno-prawnych.
  • Osiąganie celów zgodnych ze strategią firmy.
  • Sporządzanie raportów prowadzonych działań zgodnie z przyjętymi schematami-wzorcami.
Kwalifikacje i umiejętności:
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie techniczne.
  • Znajomość zasad funkcjonowania, diagnostyki i naprawy urządzeń elektryczno-mechanicznych.
  • Minimum podstawowe doświadczenie pozwalające na realizację opisanych powyżej zadań.
  • Pracy z analizą zapisów instrukcji obsługi oraz dokumentacją techniczną.
  • Umiejętność analitycznego i technicznego myślenia.
  • Tworzenie raportów oraz analiz w arkuszu kalkulacyjnym.
  • Chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
  • Kreatywność i zdolność analizowania z wyciąganiem wniosków.
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość.
  • Odpowiedzialność, dyspozycyjność.
  • Prawo jazdy kat. B - czynne.
Zapewniamy:
  • Wiele wyzwań i pozytywnej energii związanych ze współpracą.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, podstawa + premia zależna od efektywności powierzonych zadań.
  • Nowoczesne i efektywne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami.
  • Niezbędne narzędzia do realizacji prowadzonych działań.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń.
  • Specjalizowane szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne.
  • Pracę w miejscu, gdzie cenimy miłą i przyjazną atmosferę, zaangażowanie, inicjatywę oraz skuteczność.
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej działającej od ponad 28 lat.
  • Dopłaty do ubezpieczenia na życie, owocowe czwartki, paczki świąteczne oraz spotkania / imprezy integracyjne.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Pestar Sp. z o.o. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Pestar Sp. z o.o. z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Iwaszkiewicza 15.
Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta