Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Kłodzko Archiwista Kłodzko
Starszy inspektor w Zespole ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób Wydziału Kryminalnego

Starszy inspektor w Zespole ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób Wydziału Kryminalnego

Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
Kłodzko
praca stacjonarna
3470 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164014
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 października 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw kancelaryjno-biurowych
  • w Zespole ds. Poszukiwań i Identyfikacji Osób Wydziału Kryminalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Kłodzku
    Pl. Chopina 2
    57-300 Kłodzko

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kłodzko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji w teczkach poszukiwań procesowych, w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów oraz wsparcia w bieżącej pracy funkcjonariuszy wydziału
  • kompletowanie dokumentacji w teczkach poszukiwań dotyczacych osób zaginionych, NN zwłok i NN osób, w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów oraz wsparcia w bieżącej pracy funkcjonariuszy wydziału
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z autorami podstaw poszukiwań, w celu przekazania aktualnej informacji o osobie poszukiwanej
  • archiwizowanie i przekazywanie zakończonej dokumentacji oraz materiałów operacyjnych do składnicy akt, na zasadach określonych w przepisach, w celu zapewnienia właściwego przechowywania i obiegu dokumentów
  • rejestrowanie poszukiwań w policyjnych bazach danych, w celu aktualizacji bazy osób zaginionych i poszukiwanych,
  • dokonywanie sprawdzeń osób w policyjnych systemach informatyki, w celu udzielania informacji procesowej
  • sprawdzanie kompletności danych w dokumentacji konwojowej oraz odpowiada za dokumentację na stanowisku ODN

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa, przy komputerze powyżej dobowego czasu pracy,
    - praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej,
    -praca w systemie jednozmianowym
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca realizowana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    -posiadamy podjazd do budynku dla osób niepełnosprawnych,
    - toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych
    - brak windy ogranicza możliwość poruszania się po budynku,
    Inne
    brak

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra obsługa komputera
    • systematyczność i dokładność
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność analitycznego myślenia
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ścieśle tajne'
  • znajomość Policyjnych systemów informatycznych
  • 3 letnie doświadczenie w pracy z dokumentami niejawnymi

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...