Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice
Starszy inspektor

Starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
1943 dni temu
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Śląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 40616

Warunki pracy

- praca w siedzibie Komendy, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.
- obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych,
- praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego,
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
- wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów,
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Praca przy komputerze, oświetlenie naturalne/sztuczne. Budynek, w którym znajdują się pomieszczenia Urzędu
zlokalizowane są na parterze oraz I piętrze, budynek nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach
inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • Dokonywanie księgowania operacji gospodarczych Komendy Wojewódzkiej zgodnie z zakładowym planem kont i miesięczne uzgadnianie sald
  • Przygotowywanie danych do sporządzenia sprawozdawczości budżetowej: miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej oraz dokonywanie okresowej analizy wydatków - w wersji papierowej i elektronicznej w systemie Trezor
  • Prowadzenie dokumentacji i ewidencji księgowej kont bilansowych oraz pozabilansowych dotyczących wydatków budżetu zadaniowego oraz zaangażowania i wykonania budżetu
  • Przekazywanie dokumentów do archiwum zgodnie z instrukcją archiwizacji
  • Inne prace zlecone przez Głównego Księgowego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie wiedza dotycząca finansów jednostek budżetowych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
  • obsługa programów komputerowych (znajomość obsługi komputera w obszarze oprogramowania MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie księgowo-finansowym
  • sprawność działania, umiejętność organizacji pracy