Komenda Powiatowa Policji w Dębicy
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Dębica
Ogłoszenie o naborze Nr 42524
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.Stanowisko pracy w usytuowane jest na II piętrze w budynku KPP w Dębicy, przy ulicy Chłodniczej 20. Budynek jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W budynku znajdują się windy
(z informacją głosową). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku (przy wejściu głównym), co powoduje konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi z samozamykaczami. Wejście do budynku wiąże się z koniecznością pokonywania drzwi z samozamykaczami otwieranych za pomocą karty magnetycznej.
Realizacja zadań na opisywanym stanowisku odbywa się samodzielnie. Wymagana jest od pracownika umiejętność interpretacji i prawidłowego stosowania obowiązujących przepisów
i procedur.
Zakres zadań
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie ewidencji urlopów oraz absencji funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- Sporządzanie zestawień dotyczących absencji chorobowej policjantów oraz wykazu godzin pracy pracowników cywilnych.
- Sporządzanie dokumentacji dotyczącej skierowania na Komisję Lekarską MSW.
- Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z rejestracją, wyrejestrowywaniem oraz zmianami do ZUS –obsługa systemu Płatnik.
- Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń funkcjonariuszom Policji.
- Prowadzenie bieżącej obsługi kadrowej funkcjonariuszy i pracowników KPP
- Sporządzanie rozkazów o wyróżnianiu, nagradzaniu i podwyższaniu dodatków.
- Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych , planowanie i kierowanie policjantów na kursy realizowane centralnie oraz szkolenia zawodowe dla absolwentów szkół wyższych do szkół i ośrodków Policji.
- Sporządzanie wniosków na kolejne stopnie policyjne.
- Sporządzanie dokumentacji o odznaczeniach służbowych.
- Obsługa systemów kadrowych : SESPol, SWOP- sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
- Wykonywanie prac związanych z archiwizowaniem materiałów wytworzonych w danym okresie i ich kwalifikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie spraw związanych ze stażami oraz praktykami studenckimi – współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy i uczelniami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- bardzo dobra znajomość KPA, Kodeksu Pracy, ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- rzetelność, samodzielność, obowiązkowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych
- nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji
- umiejętność współpracy