Czy wiesz, że według niektórych źródeł nawet 30% wyprodukowanej na świecie energii elektrycznej spożytkowuje się na schłodzenie otoczenia lub produktów? Nam pokazuje to, w jak ważnej i niedocenianej jeszcze branży funkcjonujemy od prawie 35 lat. Mamy to szczęście, że nasz Zespół inżynierów (i nie tylko) rozumie konsekwencje tego stanu rzeczy zarówno dla świata, jak i dla użytkowników urządzeń które dystrybuujemy. Szczęśliwie pracujemy z liderami rynku, którzy rozumieją, że ludzie nie zrezygnują z chłodzenia i ogrzewania, ale wspólnie możemy optymalizować ich zużycie i produkcje.
Elektronika S.A. powstała w roku 1989 i od samego początku była Spółką Akcyjną. Tak samo jak partnerstwo i jakość, które od początku są kluczowymi dla jej działania wartościami, tak działanie zespołowe i wzajemne zaufanie są kierunkami i ambicją rozwoju organizacji.
Jeżeli jesteś marketingowym strategiem, który opiera swoje wnioski, rekomendacje i działania o wiedzę i wyniki badań. Osobą z pierwiastkiem charyzmatycznego wizjonera, która odnajduje przyjemność w śledzeniu trendów i rozwiązań branżowych. Umiesz znaleźć w sobie determinację do ciągłego doskonalenia efektów pracy, zapraszamy Cię do wysłania swojego CV. Jeżeli dodatkowo wiesz, lub umiesz się dowiedzieć jak działa silnik samochodu, lodówka lub kran w Twoim zlewie, tym bardziej – aplikuj bez wahania.
- Współuczestniczenie w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji marek i grup produktowych.
- Zarządzanie i współpraca z agencjami zewnętrznymi.
- Wsparcie bieżące kanału B2B (m in. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leadowych itp.)
- Organizacja i nadzór nad udziałem w targach branżowych.
- Koordynacja realizacji zadań operacyjnych online i offline zgodnie z celami strategicznymi i taktycznymi.
- Realizowanie i koordynacja działań rozwijających social media.
- Bezpośrednia współpraca z producentami, pracownikami oraz klientami.
- Planowanie i koordynacja szkoleń i spotkań dla klientów.
- Planowanie, kontrolowanie przebiegu i rozliczanie projektów marketingowych.
- Koordynacja prowadzonych szkoleń w tym video, webinariów i e-learningu.
- Planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych.
- Tworzenie i rozliczanie budżetów rocznych.
- Doświadczenie w marketingu B2B produktów technicznych lub inżynieryjnych oraz znajomość specyfiki rynku (co najmniej 5 lat doświadczenia).
- Przynajmniej podstawowa świadomość 360 st. zagadnień obszarów marketingu i umiejętne łączenie ich do planowania projektów i koncepcji.
- Umiejętność stawiania celów i mierzenia skuteczności zleconych działań.
- Umiejętność budowania strategii marketingowych.
- Sumienność i niezłomność w realizacji zadań.
- Znajomość narzędzi i umiejętności zdobywania danych do analizy.
- Rozwinięte zdolności analityczne.
- Umiejętność prowadzenia projektów.
- Umiejętność priorytetyzowania zadań w ramach ograniczonych zasobów.
- Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania.
- Znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel).
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotne.
- Pakiety Sportowe.
- Komfortowe, dobrze skomunikowane biuro z dostępem do sali konferencyjnej.
- Indywidualne miejsce parkingowe.
- Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach.
Poznaj
Elektronika Spółka Akcyjna
Niezawodność i bezpieczeństwo to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako dystrybutor z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem na rynku HVACR wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.
Będąc wyłącznym na Polskim rynku dystrybutorem takich marek jak Mitsubishi Heavy Industries, Rhoss czy Hokkaido mamy szerokie spektrum możliwości. Dzięki współpracy z tymi ale i wieloma innymi producentami, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów i realizowanych przez nich instalacji. Wnikliwe, lojalne i zespołowe podejście do obsługi technicznej oraz handlowej gwarantuje dostęp do wiedzy eksperckiej, bogatych doświadczeń partnerskiego wspierania rozwoju biznesu. Magazyn centralny i magazyny lokalne przypisane do każdego z ośmiu oddziałów w Polsce zapewniają dostępność większości towarów od ręki.